בעיה

D amaged R oses

New member
בעיה../images/Emo10.gif

יש לי מישהי שאנחנו חברות כאלה.. לא הכי הכי.. אבל מתחילות להיות מכיוון ושבוצנו השנה באותה כיתה, בכל אופן... שנה שעברה שנפרדתי מהחבר האחרון דברתי איתה במסן ואמרתי ש"נמאס לי מכל הבנים ואני רוצה עכשיו למצוא מישהי, לנסות" (זה לא התחרפנתי סתם, אני דו.. או ככה אני חושבת
) אז באותו רגע התגלה לי שהיא לסבית, והיא אמרה שאם אני רוצה אני יכול להיות איתה.. נכון כשאמרתי התכוונתי לזה, לא ידעתי שזה יבוא כ"כ מהר, ולא ידעתי שעם מישהי מהשכבה שלי.. זה היה מוזר ומהיר, בנוסף לכל לא הייתה משיכה מינית... אני פשוט לא נמשכת אליה. כשגיליתי בחופש הגדול שיש לה חברה נהייתי ממש עצובה וכועסת עליה מבפנים(ואז כשדיברנו הייתי עצבנית כזאת) התחילה השנה, אנחנו באותה כיתה, ואני מוצאת את עצמי מנסה לגעת בה כל הזמן ומתקרבת אליה המון... היא רואה את זה ככה כי אנחנו חברות, וזה גם, בגבול החברות.. אבל אני לא. והיום החלטתי כבר לכתוב על זה כי חלמתי עליה! שהיא עומדת להיפרד מחברה שלה והיא אומרת שהיא אוהבת אותי. אני אובססיבית לגבי זה...(?) לא יודעת מה לעשות.. קודם לא רציתי אותה, ואני עדין לא הכי נמשכת אליה... אבל בכל זאת רוצה אותה.. וכשהיא מדברת עם חברה שלה ואומרת לה שהיא אוהבת אותה אנימקנאה.. אני ממש לא רציתי, רוצה או ארצה לסכסך ביניהן.. באמת שיהיה לה טוב עם חברה שלה, אבל אני אפילו לא מסוגלת להתכוון לזה שיהיה להן טוב(למרות שאני לא אנסה להזיק לחברות ביניהן לעולם!) מה עושים?
זה כזה מעצבן... אני לא רוצה "להתחרמן" עליה כל השיעורים וההפסקות, זה ממש לא לעניין...
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo28.gif ../images/Emo105.gif

מקפיצה ... אוף אני מתוסכלת...
אין מישו???...
 
אבל

את אומרת שאין ביניכן משיכה, שהתחלת להתקרב אליה רק כי גילית שיש לה חברה ולא כי באמת רצית אותה מההתחלה. זה סוג של רכושנות, לא אהבה. וזה שאת חולמת עליה לא מעיד על שום רגשות, זה רק מראה שאת חושבת עליה הרבה בזמן האחרון, ומבזבזת עליה יותר מידי אנרגיות ביומיום. תעזבי אותה כבר, תפסיקי להימרח עליה, ותני לה לחיות עם חברה שלה בשקט. כמו שאמרתי, די בטוחה שמה שאת מרגישה ועושה זה מתוך רכושנות ולא אהבה.
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo28.gif נכון

אבל זה לא כזה קל... נורא נחמד להגיד "אז תפסיקי להימרח עליה" אבל זה לא כזה פשוט... לכן ביקשתי עצות... לא שיצוו עליי כי זה באמת לא עוזר
 

Alinesis

New member
אולי זה רק אני אבל...

את לא טיפה צעירה בשביל להיות דו??.. שלא תביני אותי לא נכון אין לי שומדבר נגד לסביות...(הומואים זה סיפור אחר)... אבל את בסה"כ בת 15...כמה נסיון כבר אפשר לצבור בגיל הזה כדי להבין שאת נמשכת יותר לבנות מאשר בנים??... לדעתי את צריכה קצת זמן להבין מה את רוצה מעצמך..
 

BloodyRose

New member
../images/Emo203.gif גיל ההתבגרות נועד להתנסויות

הרבה בני נוער חשים מבולבלים בנוגע לזהות המינית שלהם בגיל ההתבגרות, וזה נורמלי לחלוטין. לא צריך לשכב עם כל גבר על פני כדוה"א בשביל להרגיש שנמשכים יותר לבנות.... הזהות המינית מתגבשת בשנים הללו, ואם היא מרגישה שהיא נמשכת לשני המינים - אף אחד לא יכול להגיד לה שהיא צעירה מדי בשביל זה. עם הזמן הזהות המינית תמשיך להתגבש והיא תדע טוב יותר איפה היא עומדת, אך כרגע אין שום דבר פסול בהתנסויות. וסתם שאלה, אין לך שום דבר נגד לסביות, אך למה הומואים זה סיפור אחר?
 

Alinesis

New member
כי...

הומואים זה מגעיל!! איכסססססססססס אבל תכלס אני לא נוטר טינה כלפי אף אחד..זה מה שעושה להם את זה, כיף להם... אני פשוט מעדיף לשמור מרחק..
 
איך רואים שאתה זכר.

הומואים זה רע לסביות זה טוב. נו באמת! הדבר היחיד ששונה בהומואים זה שהם נמשכים לגברים,זה הכל. זה לא משנה את האדם שהם בפנים.
 

LoL1111

New member
אני לא כ"כ מסכים.

אני חושב שהרבה מהזהות המינית מתגבשת בגיל הזה עקב התנסויות, והחברה שמסתובבים בה. הכל עניין של תזמון של החיים. במקום אחר- בזמן אחר, היא לא הייתה חושבת להיות דו.. אבל בגלל שחבר שלה נפרד ממנה ונמאס לה מבנים (משהו שקורה לכולנו- מאיסה בבני המין השני בגלל אכזבות) ובמקרה חברה שלה התבררה כלסבית-הופ! הנה הזדמנות להתנסות! וכל שהיא תשכנע את עצמה יותר שהיא דו\לסבית- זאת הזהות שהיא תגבש לעצמה. זה גיל שהוא עדין מהבחינה הזאת- בגיל הזה אנחנו בני אדם שמושפעים בקלות מכל דבר שנראה לנו טוב באותו רגע. בסוף זה נכנס לזהות שלנו...גם אם זה לא באמת בדמנו.
 

BloodyRose

New member
../images/Emo203.gif מה? לא...

אנחנו לא יכולים לכפות על עצמנו זהות מינית. הומואים יכולים לספר לעולם ולעצמם עד מחר שהם סטרייטים, אבל בסופו של דבר הם יודעים את האמת. יכול להיות שבסיום תהליך התגבשות הזהות המינית שלה היא תחליט שזה לא מתאים לה ושהיא לא נמשכת לבנות וזה היה משהו זמני. יכול גם להיות שאם היא לא היה מתנסה בזה עכשיו, בשלב מאוחר יותר בחייה היא לא הייתה מרגישה שלמה עם עצמה, ורק בעקבות התנסות כזו או אחרת היא הייתה מגלה למה. אני ממש ממש ממש לא חושבת ש"בסוף זה נכנס לזהות שלנו". משיכה מינית זה דבר שאין ביכולתנו להמציא או להכחיש.
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo28.gif חחח

לא ביקשתי עצות לגבי הגיל שלי ואם את חושבת שאני צעירה P: וזה לא משנה אם אני דו או לסבית או סטרייטית.. הנקודה היא שרציתי אותה. ואני כן... במשך משו כמו 4 שנים שמתי לב כמה אני נמשכת לבנות..(וזה היה עוד לפני) כן שהייתי בת 11
מה זה משנה בת כמה אני ומה המיניות שלי?
 

Warpath

New member
זה קנאה ככל הנראה...

ועדיף לך לא לנסו תאיתה, כי היא חברה טבוה שלך, וזה יכול להרוס הכל, זהב פאזה אחרת לגמרי...אז שקלי מעשים...שאח"כ לא תגידי לעצמך "למה עשיתי את זה לעזאזל?" כי בסופו של דבר את עלולה לאבד אותה סופית...ועדיף שלא...
 

wisp

New member
זה (לדעתי)

נשמע כמו בעיה של רכוש ולא בעיה של רגש. כלומר, את רכושנית כלפיה בתור חברה ולא בתור, *אהמ *אהמ, מאהבת. מה שקורה זה שאת פוחדת שהבחורה הזאת תתפוס את המקום שלך או שאולי חשבת שתמיד יהיה שם בשבילך למקרה ותרצי, ובגלל זה עכשיו את רוצה לשמור אותה קרוב ו"לגעת" בה. ומה שאת צריכה לעשות זה לדבר עם חברה שלך ולהגיד לה שאת רוצה להמשיך להיות חברה שלה, במובן הלא רומנטי, ושאת מקווה שה"מאהבת" שלה לא תתפוס גם את המקום שלך בתור חברתה הטובה.
 
למעלה