בעיה שנמשכת זמן רב....

נטלי ב

New member
בעיה שנמשכת זמן רב....

כשאני שמה שחור בעיניים (או ליתר דיוק כל עיפרון או אפילו צללית) תמיד אבל תמיד זה נמרח לי לגמרי! וזה לא סתם מריחה אלא ממש זה נראה כאילו פנס בעיניים. עכשיו... ניסיתי את כל סוגי העפרונות, חברות מובילות ,סתם חברות, היפואלרגי לא היפואלרגי, ניסיתי לשים לפני (וגם אחרי) קונסילר או פודרה ומה לא... שום דבר לא משנה. פעם חשבתי שיש לזה קשר לזה שאני שמה עדשות (אולי זה גורם לרטיבות העין ובכך האיפור נמרח או משהו כזה) אבל גם התאפרתי מלא פעמים בלי עדשות אז לא נראה לי שזה זה... מה לעזאזל כבר יכולה להיות הבעיה?
עזרה, בבקשה...תודה!
 
יש לי שאלה..

איך היית מגדירה את העור באיזור העין שלך: שמנוני? יבש? לח(רטיבות מדמעות)?
 

G i r l L i f e

New member
מממממממ.......

גם לי קורה ככה....ובכלל גם לי יש עדשות.... יש לי את עיפרון של ג'ייד....והוא ממש מצויין!!! פצצה!! יש לי עצה שאני תמיד עושה אותה: קודם אני שמה את העדשות! אם יהיו לך דמעות אז תקחי קייסם אוזניים ותנגבי את לובן העיין בזהירות! אחר-כך תמתחי את העיין לצד ותשימי את העיפרון....ככה יהיה לך בעיין ישר ישר.... אל תשימי צללית שחורה בעיין לדעתי הצללית היא מעל לעיין ועד הגבה...ולא מתחת לעיין! אם העיינים שלך גדולות תשימי בפנים העיין...אם הן קטנות שימי את העיפרון מוחץ לעיין-אני עושה מתחת לעיין כי העיניים שלי קטנות לפעמים להפך כאשר אני רוצה משהו שונה ולא רגיל אני שמה על העפעף משהו בסגנון חתולי....אבל לא מידי....
 

Elanor Rigby

New member
פיתרון

שימי אייליינר עמיד במים במקום עיפרון... אצלי לפחות זה מחזיק מעמד כל היום.
 

נטלי ב

New member
אוקיי אז קודם כל

1.העור שלי רגיל באיזור העיניים. אין לי משהו מיוחד כמו עיניים שרטובות יתר על המידה או משהו כזה... 2. לא ניסיתי צללית שחורה (למרות שאני בטוחה שגם זה ימרח, כי זה גם מה שקורה לי עם צלליות...). אבל בכל מקרה אולי אני אנסה, איך לשים את זה? על השחור ששמתי? אם תוכלי להסביר יהיה נפלא! 3. זה לא משנה שחור בתוך העין או מחוץ, כי כמו שאמרתי שוב ושוב זה עדיין נמרח! 4. האיליינר הוא פיתרון מושלם ואני כן שמה אותו בקביעות. העניין הוא שאני רוצה לברר למה רק לי זה קורה. וחוץ מזה כבר קצת נמאס לי מהאיליינר ואני רוצה לנסות שוב עם השחור ואולי להגיע לאיזשהו פיתרון... אשמח אם עוד תגיבו. תודה! נטלי
 
איזו טעוווות

עשיתי פעם אחת טעות נוראית שבחיים לא תחזור על עצמה שמתי בתוך העין במקום עפרון שחור - אייליינר OH MY GOD כמה ששרפו לי העיניים!!!1 היו אדומות ומעושנות כאילו לקחתי איזה משהו. מממממממש לא מומלץ חברות !
 
הלוואי והייתה תשובה גם אני בבעייה

וכל הבנות שאני מכירה באותה הבעיה אין לי מושג איך יש כל מיני בנות מושלמות שלא נמרח להן אני גם מרגישה בתקופות של הקיץ שחבל בכלל שיצאתי מהבית מאופרת על הפרצוף מזיע וחבל. זו בעייה.
 
שמים עפרון שחור בעין ואז לוקחים

צללית שחורה ובעדינות עם מברשת (מיוחדת לצללית ) עוברים על העפרון השחור. את לא צריכה לשים ממש בתוך העין כי כך הרי זה ימרח ויבלע לתוך העין, אלא קצת מחוץ לקו של העפרון השחור שממש בתוך העין , זה יתן גם מראה מעושן יפה לאללה.
 

נטלי ב

New member
ממש תודה!!!! ../images/Emo13.gif

אני אנסה את ההצעה שלך... ולכל השאר שהגיבו גם תודה! מקווה שמתישהו הבעיה תיפטר... נטלי
 
למעלה