בעיה שם למטה...:/

posford4

New member
בעיה שם למטה...:/

אני בן 23 והיא בשנה מעלי... אנחנו מאוד נמשכים אחד אל השני.. ככה שאני ממש לא מבין את הבעיה .שהיא- כשאנחנו מגיעים למצב שלפני החדירה ,הזיקפה יורדת טיפה..ואז החדירה נעשת משימה מאוד קשה (עד עכשיו ללא הצלחה..). זה גורם לי ללחץ..וזו כבר פעם שנייה שזה קורה.. איבר המין שלי גם טיפה נוטה כלפי מטה ולא מעלה(בזקפה מלאה). לא יודע איך להסביר את זה כדי שתבינו בדיוק.זה כאילו שאני לא יכול להחדיר בכלל אלא אם כן אני ישנה תנוחה לאחת יותר קלה..תנוחה שתהיה "בכיוון הנכון"...לא יודעעע...מאוד מבולבל. אני שוקל אם ללכת לרופא. זו עוד סיבה שאני חושש שהיא גורמת לי לא להצליח להגיע לחדירה מלאה. מה עושים?
 

gil8080

New member
תשובה

אחי, הבעיה ככל הנראה היא פסיכולוגית אולי בפעם הראשונה שניסית לחדור אליה היית קצת לחוץ (פעם ראשונה) וכשאתה לחוץ גם הזין שלך לחוץ ואז זה לא הצליח. ואז בפעם השניה כבר מרוב פחד ממה שקרה בפעם הראשונה זה פשוט שיתק אותך וכשהמוח משותק מפחד הוא מסרב לתת הוראות לאיברים לעמוד. אני חושב שכדאי לך פשוט להירגע, להיות בטוח בעצמך וביכולות שלך להבין שאם אתה נמשך אליה ואם כשאתה מאונן לבד אז אין לך שום בעיות עם הזיקפה - אז כנראה שהכל פסיכולוגי. לגבי הנטיה, אז כל זין נוטה לכיוון שונה זאת בטח לא הבעיה. בכל אופן אני ממליץ לך לפנות לאורולוג תבקש ממנו כדור אחד ובודד של ויאגרה ברור שאתה לא צריך אותו! אבל... תתפלא לשמוע שאחרי שתיקח אותו הבטחון העצמי יחזור לך ואז פעם הבאה כבר לא תצטרך שום ויאגרה, כי המוח שלך יבין שהוא מסוגל ולא יפחד יותר. בהצלחה ! ותעדכן
 

שסיון

New member
אל תמהר לקחת ויאגרה, אתה בחור צעיר

ועשה זאת רק אחרי התיעצות עם רופא.
 

gil8080

New member
בהחלט

רק לאחר התייעצות עם רופא ובטח שלא על דעת עצמך או בקניה ממקורות מפוקפקים.
 

posford4

New member
ניסיתי..בלי וויאגרה והיה..

היה סבבה..נכנס והכל (כמעט ) היה בסדר גמור.. מדי פעם אני פשוט מרגיש שהזין לא עומד מספיק ,או שהוא לא מחזיק יותר מדי זמן .לדוגמה כשאני שם קונדום. אז הוא מאבד מזיקפתו. זה ברור לי שזה נורמלי אבל עדיין.. אני גם מרגיש לפעמים שהוא לא "חזק" מספיק. לא יודע..הרגשה כזו. אולי במקרה כזה אני באמת צריך וויאגרה?
 
למעלה