בעיה של כלב סורר

בעיה של כלב סורר

שלום לכם. יש לי בעיה עם ההתנהגות של הכלב שלי , שמו מקס. מדובר בכלב כבן 5 מעורב. בכללי הוא דיי מחונך ולא עושה בעיות אבל יש מס' דברים בהתנהגות שלו שמפריעים לי מאוד ודיי משבשים את החיים שלי ושל משפחתי איתו. 1) בעיית השתנה בבית - כשאני ובני ביתי יוצאים מהבית ואין אף אחד בבית מקס נוהג מדי פעם להשתין בכל מיני פינות אסטרטגיות בבית . אני חייב לציין שזו תופעה שהייתה לו בעבר , לאחר שעברנו לביתנו החדש הוא נגמל ממנה אבל כעת הוא שוב חזר לסורו וזה דיי מעצבן לחזור כל יום הבייתה ולהתחיל לחפש האם ואיפה הכלב השתין היום. אני חייב לציין שהוא יודע שהוא עשה משהו לא בסדר מאחר והוא בדרך כלל מתחבא כשאנו נכנסים וכך אנו יודעים שהוא השתין. 2) כשמקס יודע שהוא עשה משהו לא תקין או שהוא רואה שאנו אגרסיביים איתו (לא שאנו מכים אותו , אלא רק אם אנחנו רוצים לקשור אותו בניגוד לרצונו וכדומה) אז הוא נהיה תוקפני ומתחיל לגרגר ואפילו נושך לפעמים. אני שוב חייב לציין שהוא לא תוקפני בכלל ביום יום וזה קורה רק במצבים הללו (יש לנו 2 ילדים (2.5 וחודשיים) והוא לא מעז לעשות להם כלום אפילו אם הם מתעללים בו קשות
). מקס נמצא איתי ועם אשתי עוד לפני שנולדו לנו ילדים ובעבר היינו נוהגים לתת לו מכות עם עיתון במידה והוא היה עושה משהו רע (כמו להשתין כשעוד היה גור וכדומה). האם זה יכול להיות קשור לזה ? אני אודה לכל עזרה בנושא מאחר ואני דיי מיואש ואינני יודע עוד מה לעשות כדי לחנך את הכלב. תודה.
 
התנהגות אופיינית למלחמת מעמדות

(איררכיה ) בבית מפאת גילו של הכלב יש צורך בתיחום מיידי . אגרסיה המופנת אליכם לא מתקשרת לקשירה אלה להתנייה אחרת אותה צריך לברר זה שהוא מתחבא לא קשור לעשיית צרכים אלה לכעס שאתם מפגינים. פנו במסר ואשמח להמליץ על מטפל/מאלף מאזור מגורכם. אשמח לענות לכל שאלה.
 
למעלה