בעיה קשה שאני נתונה בה:

@יעל@

New member
בעיה קשה שאני נתונה בה:

ליום הולדתי ה 19 שהיה שבוע שעבר בדיוק (!!!) בקשתי צורב. עד כאן הכל יפה. כמה ימים אחרי יום הולדתי קפצתי לחברה שלי ושאלתי אותה אם היא רוצה שאצרוב לה כמה שירים על דיסק. היא נתנה לי רשימה של שירי פופ דאנס דבילים שאין לי מושג מהם ומיהם כי אני לא רואה MTV. מה אני עושה? אתמול קפצה אליי חברתי (הנ"ל) עם חברה שלי אחרת, שגם לה הצעתי לצרוב דיסק (אני מנסה להיות נדיבה) ושאלתי אותה איזה שירים את רוצה שאצרוב לך? היא אמרה שהיא רוצה את דרכנו של הבורגנים. אמרתי לה שיש לי את המקור ולא את הביצוע המחודש, היא התעקשה על הבורגנים, אבל בשביל מה להוריד את אותו שיר בשני ביצועים שונים (אני תמיד העדפתי את המקור ) מה אני עושה???
 

epitaph

New member
תפסיקי להיות הפראיירית של החבר´ה

את מנסה להיות נחמדה אליה והיא אפילו לא מוכנה לוותר לך על שיר אחד?...רק חבל שאני לא מקשיב לעצות של עצמי...
 

@יעל@

New member
בכל אופן

זה השיר שהיא הכי רצתה בסוף הם באו אליי אתמול ובסופו של דבר הורדתי להם... אני ילדה שלא יודעת להגיד לא לאנשים בקשר לחלק האחרון של המשפט: גם אני יודעת לתת עצות ולא מקשיבה להם כשנותנים לי עצה - דבר שקל לתת ולא נוח לקבל....
 

Chot

New member
מה? למה שתגידי לא?

חסכת לחברות שלך אלפי שקלים. מה אכפת לך אם את כן מכירה את השירים האלה ואם הם כן או לא משודרים באמ טי וי? ושום פראיירית, מכל דבר צריך לצאת לך משהו? כל עוד הן מביאות לך את הדיסקים, אני ממש לא מבינה מה לא מסתדר פה.
 
../images/Emo32.gif איזה צירוף מקרים!

לי היה יום הולדת לפני שבועיים! מזל טוב שותפתי למזל קשת! מתי בדיוק נולדת?
 

@יעל@

New member
אני....

נולדתי ב 12/12 ... איזה תאריך מגניב הא??? ונשאל אותך.... אם חבר / ה שלך היה / הייתה מבש /ת שתוריד להם שירי פופ מעצבנים.... היית עושה זאת??? (בתור אחד שקרא לעצמו ג´ימי הנדריקס לא ממש נראה לי)
 
איזה גדול! אני בדיוק גדול ממך בשבוע

והאמת, אני חושב שהייתי מוריד לחבר שלי את השירים, כי אם אני יכול להוריד לאחותי את כל הלטינו המטומטם שלה, אז אני יכול לסבול שירים שהם לפחות באנגלית צורמת. תודה לאל שאין לי חברים שמבקשים ממני להוריד שירים, ותודה לאל שאין לי חברים עם טעם של בני 12, חוץ מאחד שעוד לא פיענחתי את השריטה שיש לו בראש.
 

@יעל@

New member
מה באמת?

איזה שנה אתה 82? בקשר לזה שאחותך מורידה את הלטינו למחשב, גם אחי הקטן מוריד פופ למחשב (כדוגמת קיילי מינו, ליידי מרמלד, ועוד כמה טרנסים...) אבל כשחברה שלי מבקשת ממני להוריד לה את השיר הדפוק של בריטני ספיכס i slave for you זה כבר מוגזם.... אפילו אחי שאוהב את הסגנון הפופי הזה של MTV (וגם מוזיקה שחורה ) לא היה מוכן להכניס את השיר המכוער הזה למחשב.... הפעם היא באמת הורידה מהערך העצמי שלה הפוסטמה הזו... הזדמן לי לראות את הקליפ פעם... יש קטע שהיא גומרת...... אאוטצ´ זה כבר מוגזם!!!! (בסוף שנת 2000 בראש 1 הכתירו את זמרת / זמר להקת העשור.... את בריטני ספירס שמו מקום ראשון!!!!! אתה קולט??????????????????????? איך שהעולם מתדרדר......
 
כן, 82 בדיוק כמוך

טוב אחותי מורידה למחשב רק לטינו, את הפופ הזבל שלה היא שומרת לרדיו. בקשר לבריטני ספירס, טוב מה את מצפה? היא מיצתה את הקטע הפופי התמים שלה ועכשיו הגיע הזמן שהיא תחשוף קצת כמו ילדה גדולה, הרי היא לא רוצה לפגר מאחור (למרות שהיא כולה בת מה? 20?) על הכתרתה למקום ראשון אני יכול רק לומר שגודל התהילה כגודל המחשוף.
 

@יעל@

New member
כן אבל

אם היא בת 20 שתכתוב מוזיקה בוגרת ולא שירים של ילדים בני 12 טוב, אבל אם זו בריטני ספיכס אז כניראה היא לא בוגרת
 
אז מה...

זה שהיא מרוויחה הרבה זה אומר שיש לה אחלה יחסי ציבור אבל לא בהכרח מוזיקה טובה.
 
למעלה