שיט יש לי אפיפון
New member
בעיה קשה, בבקשה תעזרו
טוב, אז זה הסיפור.... לפני שבוע וחצי גנבו לי את הפלאפון, ואיכשהו הצלחתי למצוא את הגנב וגרמתי לו להחזיר לי את הפלאפון ואת הכסף שהוא גנב לי. עכשיו, הבעיה היא שהגנב שינה לי את הקוד אבטחה מ-12345 למשהו אחר. הוא נתן לי את הקוד שהוא טוען שאליו הוא שינה את הקוד, אבל זה לא פועל והמכשיר נשאר נעול.... יש דרך לסדר את הענין בלי לצרוב את המכשיר (באורנג´ אמרו לי שיעלה לי 200 שקל לצרוב אותו.... וזה הרבה כסף)? העזרה תתקבל בברכה. אפשר לשלוח גם תגובות לאימייל: [email protected] או לדבר איתי באייסיקיו: 81644502 תודה מראש, מתן
טוב, אז זה הסיפור.... לפני שבוע וחצי גנבו לי את הפלאפון, ואיכשהו הצלחתי למצוא את הגנב וגרמתי לו להחזיר לי את הפלאפון ואת הכסף שהוא גנב לי. עכשיו, הבעיה היא שהגנב שינה לי את הקוד אבטחה מ-12345 למשהו אחר. הוא נתן לי את הקוד שהוא טוען שאליו הוא שינה את הקוד, אבל זה לא פועל והמכשיר נשאר נעול.... יש דרך לסדר את הענין בלי לצרוב את המכשיר (באורנג´ אמרו לי שיעלה לי 200 שקל לצרוב אותו.... וזה הרבה כסף)? העזרה תתקבל בברכה. אפשר לשלוח גם תגובות לאימייל: [email protected] או לדבר איתי באייסיקיו: 81644502 תודה מראש, מתן