בעיה קטנה-גדולה

the blak angel

New member
בעיה קטנה-גדולה

אז ככה.. אני בת 16..והשנה עליתי לכיתה י'.בית ספר חדש,אנשים חדשים.הילדה היחידה שהכרתי מהכיתה ומבית הספר בכלל היא רוני,חברה שלי.היא הסיבה היחידה בכלל נרשמתי לבית הספר הזה. אני בכל מקרה לא בדיוק ילדה עם הרבה חברים,אז חשבתי אם כבר להיות אומללה,עדיף להיות אומללה עם עוד מישהי,וככה להיות פחות אומללה(חה חה..הסתבכתי). בכל אופן, פגשנו מישהו אחד,מהכיתה שלנו,והתחברנו. הם התחברו יותר,ואני מתכוונת,ממש התחברו. הם נהיו זוג.ואני נשארתי לבד. אני לא ממש בחורה חברותית,ככה שאני מוצאת את עצמי הולכת אחריהם לכל מקום. הם מתנשקים,ואני יושבת לידם. הם מדברים,ואני מקשיבה לשיחה שלהם. הם שוב,מתנשקים,ואני שוב מסתכלת. בזמן האחרון התחלתי לשמוע שהרבה ילדים אומרים שאין לי חיים,שאני נדחפת בין רוני לחבר שלה,שאני מקנאה שלרוני יש חבר ולי לא.כל מיני שטויות. החיים שלי נהיו ממש סיוט.אני כבר לא יכולה לראות אותם ביחד,כי אני מרגישה כ"כ בודדה.עד כדי כך,שחשבתי ממש על דרכים להפריד בינהם.אני כ"כ פתטית. אז בהפסקות,אני ננעלת בתא בשירותים ושומעת מוזיקה,רק כדי שלא ייראו אותי יושבת ליד "הזוג הנוצץ" כמו מטומטמת. אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי. פשוט לא יודעת. זה לא שאין לי חברות בכלל.יש,מעטות,פה ושם.אני ילדה נורא ביישנית. אני לא מסוגלת לסבול יותר את האנשים שמדברים מאחורי הגב שלי. אני מתחילה לשנוא אותם.את שתיהם.מאוד. מה לעשות? קרה למישהו פעם מצב דומה? אני מיואשת.
 

sweetdreams

New member
אני חושבת..

שאת צריכה ללמוד להעסיק את עצמך.. במקום לשמוע מוזיקה בתא בשירותים, את יכולה לשמוע מוזיקה בחצר ביה"ס על הדשא, אולי לקרוא משהו תוך כדי, ולהעביר את הזמן בחוץ ולא להתחבא.. במה את מתביישת?? שיראו אותך לבד?? אז מה.. אם את מאילו שמצליחים להיות מועסקים גם כשהם לבד, אז את לא צריכה להיות מודאגת מאיך שזה נראה לאנשים אחרים.. זה בטח עדיף על להיות בחברת שני אנשים שלא מתייחסים אלייך, ואת רק יושבת ובוהה בהם. דרך אגב, מה באמת הקטע שאת לא מצטרפת לחברים אחרים??
 

sh53

New member
אולי אין לך מיליון חברים

אבל יש, מעט, אבל יש וזו כבר התחלה טובה
"זה לא שאין לי חברות בכלל.יש,מעטות,פה ושם.אני ילדה נורא ביישנית." יש לך את הבסיס להתחלה של חברות וקשרים, התחילי משם, בני קשרים לאט לאט, התחילי להתעניין באחרים ולהסתובב איתם, חברות טובה לא נבנית ביום אחד אבל צריך להתחיל איפה שהוא.
 
אולי זה הזמן למצוא חברות חדשות...

את תלויה ברוני הזאתי.. תאמיני לי שגם ילדות ביישניות מוצאות חברות.. אני גם ביישנית ויש לי חברות... הגיע הזמן שתתעוררי ותקחי את עצמך בידיים.. גשי לבנות שנראות לך נחמדות ותתחילי לפתח איתן שיחה.. תפסיקי להיות ה"זנב" של רוני ותתחילי להיות ה"ראש" של עצמך... המון בהצלחה, קרן
 

RossandRachel

New member
אני מבינה...זה קיים גם

בסביבתי. יש לי ילדה במגמה שהיא לא הכי חברותית שיש, וקשה לה לעבור למצב של ממש חברות, היא נתקעת בשלב של ה"מיודדת". את לא סמרטוט שלאף אחד ולכן אין שום סיבה שתגררי אחרי שניהם. את בנאדם בפני עצמך. בנאדם שפשוט צריך יותר בטחון.אין שום סיבה שלא ירצו להיות חברים שלך. את צריכה בהפסקות פשוט להצטרף לאיזו חבורה שישובת בחוץ ולהשתלב בשיחה- להראות שאת בנאדם עוצמתי ובעל בטחון וככה תתרחקי מהזוג הזה, ולא תהיי רק "גלגל שלישי"
 
למעלה