בעיה עם OS 91 CSPEC

בעיה עם OS 91 CSPEC

אני טס עם הMP2. אחרי שאני מניע והמנוע עומד יפה בסרק אני מתחיל להרים מנוע עד לנקודה שהמנוע עובר מסיכת הסרק לסיכת הריחוף ושם נכבה לי לפעמים. יש לי גם משאבה של פרי P30 וכשאני מחבר אותה אז התדירות של התקלה גדלה. למישהו יש מושג? בברכה יוני שריג.
 

eitanh53

New member
בעיות מנוע

יוני שלום יש לא מעט סיבות שהמנוע יכבה אך אם הבנתי נכון אתה משתמש עם הקרבורטור המקוי (3 סיכות) ומשאבה. אני חושש שזו הבעיה. הם שינו את הקרבורטור למנועים עם המשאבה ויתכן ואינך יכול לשמור על סל"ד קבוע בגלל המשאבה והקרבורטור המקורי. האם ניסית לנתק את המשאבה ולראות האם המנוע כבה? אם לא כבה, הרי פה עקב אכילס שלך. האם ניסית לפתוח סיכה ולא לעבוד עם מהירות ראש רצחנית
איך שאני רואה את הדברים מפה, השילוב של משאבה וקרבורטור 3 סיכות לא מניב תוצאות טובות.
 
היי איתן.

ברגע שהמנוע נכנס לסיכת הריחוף אין בעיה והוא עובד יפה. גם בפול הוא עובד יפה. הבעיה היא שלפעמים הוא נכבה בחלק של בין הסרק לריחוף (רבע מנוע). ברגע שהוא עובר את הנקודה אין בעיה. ניתקתי את המשאבה וזה המשיך עד שסגרתי סיכה נגדית אבל הייתי צריך לסגור כמעט רבע סיבוב (ובקארב הזה זה כמעט כל הטווח) ואז הוא לא נכבה אבל נשמע קצת עני בסרק. מה שכן ללא המשאבה המנוע עובד פחות חלק. יוני.
 

eitanh53

New member
טמי לעולם לא נוגע בסיכה הנגדית...

אני מכוון אן ורק עפ"י שתי הסיכות ומשחק עם עקומות המנוע והקולקטיב.ראה אם יש מספיק לחץ מהמשתיק שידחוף דלק בתחום התחתון, בדוק את כל מעברי הדלק שאין בריחות אוויר וכדומה. לא רואה שום סיבה שהמנוע יעבוד פחות חלק ללא המשאבה.
 
החלפתי את כל הצנרת.

וללא המשאבה הוא כמעט ולא נכבה. בכל אופן בינתיים אני אטיס בלעדיה. יוני.
 
למעלה