בעיה עם סינכרון הדואר בפאלם 5.
שלום לכם, יש לי פאלם 5 והוא היה מותקן על Windows 98. המחשב נהרס , קניתי חדש והתקנתי את הפאלם מחדש על על מערכת הפעלה חדשה (Windows XP Pro.) הורדתי את התוכנה של הסיכרון מהאתר של פאלם ולא היתה של התוכנה של הדואר. אז התקנתי אותה מהדיסק שהיה לי ומעל לזה התקנתי את התוכנה החדשה של הDESKTOP. עכשיו יש לי בעיה עם הפאלם, קודם כל האימייל לא מסתנכרן לי. מתי שהוא כן מסתנכרן, בפעם הבאה הוא נמחק. אני משתמש בOutlook Express 6 והגרסא הזאת בכלל לא מופיעה בתפריט של הMail Setup במחשב - בגלל שהתוכנה ההיא ממש ממש ישנה. אז אני צריך תוכנה חדשה ואם אפשר שתנחו אותי איך לפתור את הבעיה. תודה , גיל
שלום לכם, יש לי פאלם 5 והוא היה מותקן על Windows 98. המחשב נהרס , קניתי חדש והתקנתי את הפאלם מחדש על על מערכת הפעלה חדשה (Windows XP Pro.) הורדתי את התוכנה של הסיכרון מהאתר של פאלם ולא היתה של התוכנה של הדואר. אז התקנתי אותה מהדיסק שהיה לי ומעל לזה התקנתי את התוכנה החדשה של הDESKTOP. עכשיו יש לי בעיה עם הפאלם, קודם כל האימייל לא מסתנכרן לי. מתי שהוא כן מסתנכרן, בפעם הבאה הוא נמחק. אני משתמש בOutlook Express 6 והגרסא הזאת בכלל לא מופיעה בתפריט של הMail Setup במחשב - בגלל שהתוכנה ההיא ממש ממש ישנה. אז אני צריך תוכנה חדשה ואם אפשר שתנחו אותי איך לפתור את הבעיה. תודה , גיל