בעיה עם מרכיבים

  • פותח הנושא noamm
  • פורסם בתאריך

noamm

New member
בעיה עם מרכיבים

פגשתי בחורה מראה טעם שלי יש משיכה בדיבור מאוד נוח וכיף אבל האופי מממש לא מתאים לי. אבל לא יודע למה קשה לי לתת לדבר הזה שאמור ובאמת מאוד מפריע לי את המשקל הכבד ביותר נוח לי להסתכל על הדברים שכן נחמדים לי. אני מרגיש כאילו אני חייב שמישהו יעצור אותי לפני שאני כן אמשיך עם הקשר הזה. שאני מרגיש שזאת תהיה טעות להתפשר על אופי שאתה לא סובל. אם תשאלו מה אני מחפש ממכם... האמת לא יודע אולי חיזוקים :)
 

murphy

New member
אתה יכול לפרט

מה בדיוק כל כך מפחיד אותך באופי שלה?
 

noamm

New member
תגובה לשתכן...

אני הקצנתי קצת את המצב. רק שיש שני מרכיבים שכן מושכים אותך אז קשה לתת לדברים אחרים להוריד אותך מזה. אתה אומר לעצמך "יהיה בסדר" אפשר להתגמש בעיקר הדברים שמפריעים לי זה דברים של תקשורת יש דברים שחשובים לי שאני לא אכתוב אותם פה והם לא קיימים בה. אני יודע שאני צריך לעזוב... טוב לא יצא מזה.
 

murphy

New member
אם הקצנת - אז תקזז

תרשום את מה שבאמת קורה בלי הקצנות שנדע למה להתייחס אז מה שמפריע לך זה שאין תקשורת?
 

murphy

New member
אמרת שחשובה לך תקשורת

זה אומר שאיתה, אין לך תקשורת? לשאול אם דיברת איתה על זה, יהיה מיותר, נכון?
 
תשמע..

אני לא חושבת שצריך להתפשר בחיים.בסופו של דבר,מניסיון שלי,כשמתפשרים אז מוצאים את עצמך עם בני זוג שלא מתאימים לך כלל. אתה יכול להתפשר ולהתפשר,לחשוב שחצי ממשהו זה גם משהו,ובסוף להתאכזב. הרי גם כשאנשים לא מתאימים מתפתחים בנו רגשות כלפי בן הזוג.ואחרי שמתפתחים רגשות ויש עבר והיסטוריה ארוכה אז קשה לחתוך,אפילו אם לא מתאימים ולא טוב,הרגשות ישנם ומקשיבים ללב..... אני ממליצה לך שאם באמת הבחורה מושכת אותך רק בחיצוניות שלה,אז אתה יכול להיות איתה בקטע לא רציני,אבל שזה יהיה גלוי ומוסכם על שני הצדדים......(וזה לא אומר שלא תרגיש כלפיה משהו,מזהירה מראש..). ואם יש הרבה דברים בה שלא מתאימים לך(דרך חיים/השקפות עולם/בחורה לא רצינית וכד') אז לא כדאי להשאר ולהלחם שתתאימו. דווקא בגלל שאתה יודע מה לא מתאים לך,אתה אמור לסנן על פי זה ולהעזר באינטואיציות שלך ולשכל שאומר שזה לא זה.
 

Betterfly

New member
את האמת

יותר קל להתפשר על מראה מאשר על אופי. עוד יכול לבוא היום ותרצה להקיא עליה, כדאי שתחסוך מעצמך את היום הזה.
 
שלום

האופי הוא הגורם לאהבה כלפי אדם. עליך להרגיש עם עצמך מה אתה רוצה מהקשר. ככל שאתה אוהב יותר את האדם, יותר כדאי לך ליצור אתו קשר. פעל לפי רגשותיך ורצונותיך.
 
למעלה