בעיה מתומתמת!!

B u l s h i t

New member
בעיה מתומתמת!!

שמעו כל הזמן שאני כזה נדלקת על מישהו וזה אז הכל טוב ומנסים לחפש רמזים ובלה בלה בלה, היו לי קשרי יזיזות וכאלה, אבל תמיד כשאני דלוקה על מישו, ואז זה הופך להדדי פתאום אני תמיד מרגישה שאני צריכה ללכת צעד אחורה.. כאילו ישר אני מפחדת ומפסיקה את הקשר וזה כאילו מוזר זה תמיד קורא לי נדלקתי על מישו ואז הוא התחיל להידלק עלי גם ועכשיו זה הפסיק והוא עדיין דלוק עלי והוא כל הזמן מנסה להיפגש איתי אוףףףף... כאילו מה הבעיה שלי מה הפאק אצלי???????? היה לי יזיז וכאילו איתו לא היתה לי בעיה.. כאילו מה אני מפחדת ממחוייבות? כאילו אוףף למה??
 

ורוניק 1

New member
כן יקירתי את מפחדת ממחוייבות...

התרופה היחידה לזה זה פשוט להמשיך את הקשר עם מי שאת דלוקה עליו למרות שאת פוחדת מזה.. רק ככה את תוכלי להתגבר על זה.. ברגע שתעשי את זה את תתגברי על הפחד. עם יזיזים לא הייתה בעיה משום שזה קשר שטחי כזה ואת יודעת שאין רצינות.. ואת לא צריכה להתעסק בחלק הזה שנקרא אהבה. את פשוט מתרכזת בהנאה.. פשוט תילחמי בפחד.. תמשיכי למרות שאת פוחדת..
 

BloodyRose

New member
אני לא יודעתאם זה בהכרח הפיתרון

נכון, לפעמים זה טוב לקפוץ קפיצת ראש ישר למים העמוקים, ולקוות שעם הזמן נלמד לשחות, אבל לפעמים זה פשוט לא עובד ואנחנו טובעים. אני לאחרונה חווה את זה, ולמרות שניסיתי להמשיך את הקשר ולהתגבר על התסבוכים של עצמי, פשוט לא הצלחתי ובסופו של דבר זה לא עשה לי טוב. אני רק משתדלת להאמין שכשיגיע הבחור המתאים, הפחד הזה יחלוף מטבעו ואני כבר לא אפחד מהמחוייבות או מה-title "חבר", שכרגע מלחיצים אותי מאוד. הפתרון שהזכרת יכול להיות נכון בחלק מהמקרים, אבל זה ממש לא משהו גורף.
 

ורוניק 1

New member
בהחלט יכול להיות שזה לא יעבוד אבל

היא אומרת שהיא דלוקה עליו אבל פוחדת.. מה שאומר שאם היא רק תקפוץ למים הרגש יסחוף אותה והיא תטבע אבל היא תטבע באהבה.. כן זה ידוע בכל כלל יש יוצא מהכלל ושום דבר לא גורף או החלטי לגמרי..
 
שמעי,

גם אני, כמוך. בדיוק. ואז פשוט אמרתי לעצמי 'יאללה חייבים לנסות' ניסיתי. בנתיים יש לי חבר כבר חודשיים. וזה בכלל לא מלחיץ, ואפילו כיף ונחמד. לכי על זה.
 
למעלה