בעיה מעניינת בהנעה (פג'ו 205)

avi750

New member
בעיה מעניינת בהנעה (פג'ו 205)

שלום לכל חכמי הפורום... יש לי בעיה קטנה בהנעה שמטריפה לי את העצבים, והבעיה כדלקלמן: כשאני מניע את הרכב בבוקר עם חצי צ'וק, הוא מניע בשניה. כשאני מניע כשהמנוע חם אחרי 2-5 דקות, גם כן מניע מהר. אבל... א ב ל ג ד ו ל . . . אם אני מנסה להניע אחרי 15 דקות ויותר גם כשהמנוע רותח, המנוע משחק קשה להשגה... הוא מניע רק אחרי שיוצאת לי הנשמה מהמעיים. אז מה יכולה להיות הבעיה? נ.ב החלפתי: מצתים, חוטים למצתים, פילטר דלק, פילטר אוויר סבבה. המנוע לא אוכל גרם שמן, סוחב יפה בעליות (ובירידות). והוא לא שותה דלק 1:16 . פג'ו 205 1400cc 1993 ידני. תודה לכולם...
 

avi750

New member
אז ככה...

ניסתי להניע עם נקישה על הדוושה וא"כ סטרטר. לא נותן. ניסיתי סטרטרים קצרים, בערך. כלום. עם צ'וק, בלי צ'וק. גם כלום. בסוף תמיד יוצא שאני נותן לו סטרטר ארוך עם דוושה לחוצה עד שמניע. שללתי גם בעית חוסר דלק. כי יש לו מיכל עודפים חיצוני מלא. מה שמעניין פה זה שבבוקר הוא מניע די מהר עם חצי צ'וק.
 

seftembr

New member
אם ככה...

אז תגיד תודה שיש לך הצתה חשמלית, ולא קיק-סטרט!
דרישת שלום מפורום אופנועים (ומה-XT עם הקיק...)
 

ceyal

New member
כשלי היתה בעיה דומה עם רכב קרבורטור

3 או 4 לחיצות על דוושת הגז - אבל עד הסוף , לפני ההנעה ואז הנעה - וזה עזר תמיד.
 

חן 1111

Active member
יכול להיות שהבעיה היא שבגלל חום

המנוע מתאדה דלק במשאבת הדלק ונוצר מחסום אדים. אם זו הבעיה וזה מאוד מפריע, יש כמה דרכים לפתור את זה. קודם כל צריך לבדוק אם המנוע לא עובד חם מדי, למשל קבוע על 100 מעלות במקום בערך 90. אם לא, לפעמים הפתרון הוא לשנות את מערכת החשמל כך שהמאוורר יוכל להמשיך לעבוד גם כשהסויצ' סגור, או להוסיף יוניט חום שמפעילה את המאוורר או להשתמש במשאבת דלק חשמלית. אבל אם סטרטר ארוך ו/או מספר לחיצות על הדוושה פותרים את הבעיה, מה רע בזה?
 

ניצם

New member
הבעייה שתראת

היא מחלה ב205 מניסיון אישי אני אומר את זה.לא משנה מה תעשה ומה תחליף לא ישתנה כלום.
 

avi750

New member
תודה על התגובות, אבל בטוח יש איזה

פתרון... יש משאבה חשמלית וגם כוסית עודפים שאוגרת את הדלק (כוסית בין המשאבה לקרבורטור) שהיא תמיד מלאה. ככה שמעבר לזה שהבעיה מפריעה לי היא מעניינת אותי עד כדי אובססיה. אם יש למישהו רעיון אני אשמח לשמוע. שבוע טוב
 
ניצם זה לא מחלה בפזו..יש ]פתרון!

משאבת תאוצה בקרבורטור, לא תקינה והתזה לקויה של דלק מהשפריצר בקרבורטור, תקשה על התנעת רכב שעמד מספר שעות, ורק בעזרת משיכה מקסמילית של הצוק, הרכב יתניע, מכיוון שברור שזה לא פתרון אידיאלי, ישלפרק את הקרבורטור ולשפצו, ההתנעה תיהיה מהירה וקלהב יותר בכל מזג אוויר, ואם הבעייה מפריעה לפותח השרשור, ומענינת שיגש למכון קרבורטורים לניקוי ושיפוץ הקרבורטור, ובעיתו תפתר. זה בדוק , באחריות! בברכה צביקה
 
למעלה