בעיה להיכנס לבלוג ו/או לשמור רשומות?
כשנכנסתי הבוקר לפורום הזה ראיתי שעלו כאן מספר תלונות לגבי קשיים להיכנס לבלוג ולגבי שמירת רשומות.
לצערי, אף אחת מהתלונות לא ציינה שום פרט נוסף מעבר ל"יש לי בעיה" או "גם אצלי". חלק מהתלונות אפילו לא הכילו תוכן.
חברים, אני מאוד רוצה לעזור ולפתור תקלות כמה שיותר מהר, אבל אני מזכיר, שוב, שכדי לטפל בתקלה מסוימת אנחנו צריכים קודם כל להיתקל בה בעצמנו (מה שאנחנו קוראים בקיצור "לשחזר אותה"). זו הסיבה שבגללה אני כמעט תמיד מבקש פרטים נוספים, כגון סוג וגרסת דפדפן, צילומי מסך רלוונטיים, הודעות שגיאה אם יש וכל פרט נוסף שיכול לעזור לנו לשחזר את התקלה ולקצר את זמן הטיפול. בלי הפרטים האלה אני רק יכול להיכנס למסך הניהול של עצמי, לנסות לשמור רשומה חדשה - להצליח בלי שום בעיה - ולשבת במשרד מתוסכל מכך שאני לא יודע על מה כולכם מדברים.
אז, לאור העובדה שאני כן הצלחתי להיכנס למסך הניהול מכל שלושת הדפדפנים שברשותי, ואף לשמור רשומה חדשה ולפרסם אותה, אני לא מכיר כרגע שום תקלה. אני לא אומר שאין תקלה, אלא רק שאני לא מכיר אותה. אם אתם עדיין נתקלים בבעיה כלשהי - ציינו בבקשה לכל הפחות את סוג וגרסת הדפדפן שלכם. כך גם בכל בעיה או תקלה עתידית, אם תהיה כזו.
כשנכנסתי הבוקר לפורום הזה ראיתי שעלו כאן מספר תלונות לגבי קשיים להיכנס לבלוג ולגבי שמירת רשומות.
לצערי, אף אחת מהתלונות לא ציינה שום פרט נוסף מעבר ל"יש לי בעיה" או "גם אצלי". חלק מהתלונות אפילו לא הכילו תוכן.
חברים, אני מאוד רוצה לעזור ולפתור תקלות כמה שיותר מהר, אבל אני מזכיר, שוב, שכדי לטפל בתקלה מסוימת אנחנו צריכים קודם כל להיתקל בה בעצמנו (מה שאנחנו קוראים בקיצור "לשחזר אותה"). זו הסיבה שבגללה אני כמעט תמיד מבקש פרטים נוספים, כגון סוג וגרסת דפדפן, צילומי מסך רלוונטיים, הודעות שגיאה אם יש וכל פרט נוסף שיכול לעזור לנו לשחזר את התקלה ולקצר את זמן הטיפול. בלי הפרטים האלה אני רק יכול להיכנס למסך הניהול של עצמי, לנסות לשמור רשומה חדשה - להצליח בלי שום בעיה - ולשבת במשרד מתוסכל מכך שאני לא יודע על מה כולכם מדברים.
אז, לאור העובדה שאני כן הצלחתי להיכנס למסך הניהול מכל שלושת הדפדפנים שברשותי, ואף לשמור רשומה חדשה ולפרסם אותה, אני לא מכיר כרגע שום תקלה. אני לא אומר שאין תקלה, אלא רק שאני לא מכיר אותה. אם אתם עדיין נתקלים בבעיה כלשהי - ציינו בבקשה לכל הפחות את סוג וגרסת הדפדפן שלכם. כך גם בכל בעיה או תקלה עתידית, אם תהיה כזו.