בעיה לא בעיה

בעיה לא בעיה

היי, שבוע מצויין שיהיה לנו... לעניינינו, ואני מתנצלת מראש שזה יוצא ארוך. לחסרי הסבלנות, אפשר פשוט לדלג לפסקה האחרונה, כי זה באמת כל מה שחשוב עכשיו. יש לי "הרגל מגונה" להתאהב באנשים שאין סיכוי איתם. אבל באמת אין. אני לא מדברת על קראשז דבילים של כל מתבגרת (כן כן, גם לי...), אלא על ממש התאהבות. הייתי דלוקה על מישהו בן 27 למשך שנתיים. אני חושבת שכשזה נמשך שנתיים אפשר לקרוא לזה התאהבות ולא הידלקות, נכון? בכל אופן הוא אח של מישהו מהשכבה שלי, ההתאהבות הזאת הרבה לי את כל החטיבה. באמת. ומן הסתם, לא קרה כלום, לא ניסיתי שיקרה כלום, כי א. אין מצב שהוא היה רוצה אותי ב. זה לא חוקי בכל אופן, בחיים שלי לא נדלקתי (שלא לדבר על התאהבתי) על מישהו מתחת לחמש שנים הפרש. פעם ראשונה ששכבתי, זה היה עם מישהו שגדול ממני בשש שנים, שאני אפילו לא יודעת איך קוראים לו. אין לי מושג מה לעשות עם עצמי. אני מנסה לשכנע את עצמי שאין שום דבר רע בבני גילי, ושאולי אני צריכה לצאת איתם ואפילו עם קטנים ממני, אבל זה לא הולך. טוב, לבעיה שלי: מחר אני יוצת לטיול שנתי. הרכז שלי, בן 29, הוא פשוט הבנאדם הכי חתיך, יפה, הורס, חכם, מצחיק, עמוק, אכפתי בעולם. עכשיו אני במועצת תלמידים, והוא אמר לי שהוא יצטרך לדבר איתי אז שאני אבוא לחדר שלו בערב. אני יודעת שהוא כנראה באמת צריך לדבר איתי, אבל אני מפרשת את זה כאילו הוא רומז משהו, ואני כבר בסרטים של מה יהיה. בטיול השנתי הקודם, נישקתי את המורה שלי לאנגלית, נשוי בן 40. אז מה אני עושה מחר?
 
ד"א, לא יודעת כמה זה חשוב,

הפסיכולוג שלי (שגם איתו שכבתי) טוען שהצורך שלי בקשר עם מבוגר זה בגלל שאנסו אותי. אני לא חושבת שיש קשר בין הדברים, ואני חושבת שדווקא בגלל האונס צריכה להיות לי רתיעה ממבוגרים, לא ההפך.
 

afrat951

New member
../images/Emo12.gif וואחד בעיה! ../images/Emo12.gif

אין לי מושג מה להגיד לךד- ו... סתם' שאלה- בת כמה את?
 
אני חושבת, בשיא הרצינות, שכדאי

לך לפנות לעזרה מקצועית אחרת, להחליף את הפסיכולוג שאיתו שכבת.
 
WTFFF????../images/Emo6.gif:-O

בהתחלה כתבת...זה לא חוקי לאחר מכן ציינת שהתנשקת עם אדם נשוי בן 40....אגב, את פוסטמה מטומטמת על כך. ושכבת עם הפסיכולוג המבוגר לעזאזל? אפילו מתיחה לא הייתה נשמעת כל כך מפחיד
 
../images/Emo6.gif....תראו מי מדברת

הילדה התנשקה עם גבר בן 40 ...ועוד נשוי מקום או לא...מגיע לה סטירה על זה
 
גם אבל לא

מגיע לך סטירה על שהעזת להתקרב לאדם בגיל של אבא שלך לו יש ילדים בגילך ואישה שמחכה לו בבית בכל יום. כן מגיעה לך סטירה שתחזיר אותך לקרקע על שטויות האהבה שלך...ההתאהבות באנשים גדולים ממך בהרבה מנטאלית, אהבה לא חוקית ומשהו שאין לך שום סיבה לחפש. תחשבי על זה ככה, אדם נורמאלי, אדם עם שכל ישר שעבר את גיל 19 או אפילו 22 וירצה איתך כל קשר....לא קיים.
 

Sideitself

New member
מה זה נורמלי בשבילך? מי הגדיר בכלל

את הנורמה לעזאזל? מי החליט מה טוב לעשות ומה לא?
 
ההגיון #@#@#@#@

אז מה בעצם את רומזת ? שלבגוד עם בן 40 לו יש ילדים ואישה בגיל 15 זה בסדר? לשכב עם פסיכולוג זה לא מנוגד לכלום? לצאת עם גבר בן 27 כשאת בת 15 בלבד זה בריא? הגיון הגיון הגיון....הדבר שהכי חסר בתגובה המטומטמת להחריד שכתבת !
 
כנסי...

יש לך בעיה...את צריכה להחליף את הפסיכולוג שלך ולפנות למישהו יותר מקצועי...דיברת על זה עם ההורים?! כדאי לך לשתף אותם בזה והם יעזרו לך בזה... "פעם ראשונה ששכבתי, זה היה עם מישהו שגדול ממני בשש שנים, שאני אפילו לא יודעת איך קוראים לו" את מתכוונת לאונס במשפט הזה? אם לא, אז הבעיה הכי גדולה בזה היא לא שכבת עם מישהו שגדול ממך בשש שנים אלא שאפילו את לא יודעת איך קוראים לו!! נתחיל מזה שאת חייבת להתרחק מהסביבה הזאת של המבוגרים ולשלוט על עצמך..את חייבת בדחיפות להחליף את הפסיכולוג למישהו מקצועיייי כי הפסיכולוג שלך הוא בכלל לא מקצועי אם הוא שכב איתך!!! אסור לו לעשות דבר כזההה....זה ניצוללל!! במיוחד שהוא יודע על הבעיה שלך, אפילו צריכים להכניס אותו לכלא על דבר כזה! תתחילי לחשוב בהגיון, את באמת רוצה לראות את החיים שלך ככה? בגיל הזה מתנשקת ושוכבת עם מורים בביה"ס שלך??!! אני מתארת לעצמי שהתשובה היא לא! את בת 15, את קטנה...למה לך להסתבך בדברים כאלה עכשיו? אני לא אומרת לך להתקרב לבנים בגילך אבל גם לא להתקרב למבוגרים בני 40!! אני בטוחה שאת יכולה להתקרב למישהו לפחות ב- 21-22 שזה איכשהו יותר נורמלי (למרות שגם זה לא ממש בריא). בקשר לרכז הזה, את חייבת לשלוט על עצמך ולא לתת למצב הזה להוביל למצב אינטימי! וחוץ מזה זה באמת לא נשמע טוב שהוא הזמין אותך לחדר שלו בערב!! לח-ד-ר...אין לו מקום אחר לדבר? אממ אפילו לא כדאי לך להיפגש איתו שם... טוב אני יותר לא יודעת מה להגיד לך...רק את חייבת לטובתך להחליף פסיכולוג מהררר ולשלוט על עצמך יותר! בהצלחהההה
 

LuNa MaJnUnA

New member
משהו בפנים אומר לי שזה טרול :#

זה מופרך מדי.. ובנות בנות 15 לא מספרות על הפעם הראשונה כבדרך אגב בצורה כזאת..
 

LIHILM

New member
את צריכה לדבר עם מישהו מקצועי

והפסיכולוג שקים איתך מגע אישי אינו מקצועי!
 
למעלה