בעיה חמורה אצל אוהדי ביתר

נִיסוֹ

New member
לא, דווקא לא

למרות שיש לי כמה חברים אוהדי ביתר שהם נורמלים אבל הם בגיל 24-25. התופעה המוזרה הזאת כפי שאפשר היה לקרוא לדעתי קיימת אצל בני העשרה, לפני שהם עברו את שלב ההתבגרות
 

the predator

New member
אוהד שבא למגרש רק כדי להתפרק

בעוד כמה שנים יהיה לו ילד שהוא יפחד לקחת למשחקים בגלל אוהדים שכמותו. אולי אז הוא יבין כמה הוא טיפש. כולי תקווה שהוא לא יגלה את זה בדרך הקשה.
 

Dead Man 10

New member
קוראים לתופעה הזאת:

ערסים בני 15 שמרגישים את עצמם גאנגסטרים מהארלם. זאת ההודעה הכי מטומטמת שראיתי אי-פעם בפורום כלשהו.
 
ממתי הודעה בפורום זה דבר מייצג?

הוא עוד נראה אינטיליגנט יחסית
 

the predator

New member
../images/Emo6.gif מצחיק

החתימה שלך אבל, די מגוחכת. מה דעתך על: מכבי חיפניזם זה בניון שלמרות שגדל בדימונה וב"ש רוצה לסיים את הקריירה בחיפה, וראובן עטר שהיה מסיים אותה בחיפה אלמלא שום. מכביזם זה נמני שעובר לבית"ר וממעט לשחק טוב אלא אם כן היריבה זו מכבי ת"א, ואלי דריקס ש"יורק" על קברו של מי שלימד אותו את כל הכדורגל שהוא אי פעם ידע (עמנואל אופיר ז"ל). או שבעצם אפשר להסתפק ב: מכל שחקני הקבוצה הצהובה אי פעם, השחקן שהמכביזם הכי מאפיין אותו, והיום "מאמן" את הקבוצה שלכם, הגיע ממכבי חיפה. זה אומר הכל לא?
 
אז ככה, אם כבר החלטת לפלוט שטויות

אם לא בחיפה, איפה אתה רוצה שבניון יסיים את הקריירה, אם לא במועדון הכי עשיר בישראל. ברור שהתקופה היפה שלו והעובדה שחיפה שמה אותו במרכז הבמה עוזרת. רובן עטר עבר ליריבה העירונית. מעשה בלתי נסלח, לגבי אוהדים שעדיין מרגישים זהות. נימני משחק טוב מאוד בביתר, אם לא שמת לב, והוא עבר לשם מחוסר רצון. לעומת זאת, כששאלו אותו אם יעבור אי פעם להפועל, התשובה הייתה שלילית. דריקס הוא ביזיון. כנ"ל קלינגר. שניהם היו מכביסטים כשחקנים. המכביזם לא קיים בהם כיום.
 

נִיסוֹ

New member
לא הבנתי את השטות שנכתבה...

בפורום שלכם, בניון נישק יותר סמלים על החולצה מאשר בחורות? דווקא על בניון, ששיחק בארץ בדיוק ב-2 קבוצות
 

King TiEsto

New member
ניסו , זו השטות היחידה שנכתבה שם ?

המנהלת ההוזה שלהם כותבת שם שטויות כל שני וחמישי . היא הביאה שם ציטוטים של ברקוביץ' וקטן שאני בחיים לא שמעתי וד"א עד כמה שזכור לי אחרי כל גול בניון נישק את השרשרת על הצוואר ולא את הסמל על החולצה .
 

נִיסוֹ

New member
לא רק זאת...

אבל הם יכולים להאמין שאיזה שטויות שהם רוצים. זה לא מזיז לי אבל להגיד שחיפה יותר גדולה מניו יורק זו כבר פגיעה בוטה בעובדות
 

King TiEsto

New member
בוא אני אגלה לך סוד קטן

המכביזם קיים רק בכם, אוהדים מגעילים .
 
הנה מכביזם -

שלבים מתקדמים של הדחקה ושל רצון להיות הכי גדול, למרות, שאיך להגיד - אתה כבר לא. מכבי חיפה אימפריה ומכבי ת"א יכולים לחזור ל10-0-0 שלהם בכיף.
 

Dead Man 10

New member
מה אכפת לך מה עשה ראובן עטר...

מה זה נוגע אלייך בכלל? נ.ב ראובן עטר הוא הדבר הכי טוב שהיה בכדורגל הישראלי. לא ברקוביץ', לא רביבו ולא נמני-בחור צנוע בשם ראובן עטר.
 
הוא מסמל אתכם

אז כשניסיתי להגדיר אתכם הככתי אליו. על יכולת מקצועית אני לא מדבר, עטר היה שחקן ענק, לא יודע אם יותר טוב מנימני/רביבו/ברקו, אבל בהחלט אחד הטובים שראיתי.
 
למעלה