בעיה דחופה עם הצבעים של המסך

גל שדה

New member
בעיה דחופה עם הצבעים של המסך

ההגדרות אצלי ניתקעו על 16 צבעים עם מישהוא יודע איך לעזור לי תודה רבה אבל למהר למה זה דחוף מאוד
 

meydanmo

New member
תתקין מחדש את

תתקין מחדש את הדריוורים של המסך אם אין לך תגיד לי את סוג המודם והחברה ואני אחפש לך אותו
 

Ancient

New member
אתה כנראה עייף...

מה הקשר בין הכרטיס מסך, לבין הדרייברים של המודם?? (-:
 

noam01234

New member
תנסה לנוח בין 2 ל 4 בצהריים :cool:

תתקין מחדש את הדרייברים של הכרטיס מסך
 

לארה

New member
לגל שדה: לתיקון הגדרת הצבעים...

במידה ולא תקבל עצות יותר טובות: דרך ראשונה היא ללחוץ על אייקון המחשב למטה שתעלה לך רשימת רמת הצבע ומספר הסיביות ותבדוק שמסומן שם V ליד ההגדרה המתאימה. בכל אופן תלחץ על ההגדרה המתאימה לך לדוגמא: 720X960 צבע מלא (32 סיביות) או אם אתה רוצה רזולוציה יותר גבוהה תסמן V ליד:768X1024 צבע מלא (32 סיביות). אם לא קיימת לך הברירה הזאת אז פשוט תלחץ על: ``התחל`` > ``עזרה`` > וב-``תקן בעיה`` תלחץ על ``שיחזור מערכת`` ותמשיך לפעול לפי ההוראות. תשחזר את המערכת לתאריך האחרון שבו ההגדרות היו בסדר ושולחן העבודה נראה בסדר. הבעייה בשיטה זאת היא שאז ימחק לך כל מה ששמרת מאותו תאריך והלאה. בהצלחה
 

Ancient

New member
הנחה מסוימת...

אני מניח שהוא כבר עבר את שלב המשחק עם הצבעים, ובחירה בין 16 צבעים, לבין 16 סיביות וכדומה, והבעיה שלו היא אכן דרייבר.
 
למעלה