במידה ולא תקבל עצות יותר טובות: דרך ראשונה היא ללחוץ על אייקון המחשב למטה שתעלה לך רשימת רמת הצבע ומספר הסיביות ותבדוק שמסומן שם V ליד ההגדרה המתאימה. בכל אופן תלחץ על ההגדרה המתאימה לך לדוגמא: 720X960 צבע מלא (32 סיביות) או אם אתה רוצה רזולוציה יותר גבוהה תסמן V ליד:768X1024 צבע מלא (32 סיביות). אם לא קיימת לך הברירה הזאת אז פשוט תלחץ על: ``התחל`` > ``עזרה`` > וב-``תקן בעיה`` תלחץ על ``שיחזור מערכת`` ותמשיך לפעול לפי ההוראות. תשחזר את המערכת לתאריך האחרון שבו ההגדרות היו בסדר ושולחן העבודה נראה בסדר. הבעייה בשיטה זאת היא שאז ימחק לך כל מה ששמרת מאותו תאריך והלאה. בהצלחה