בעיה דחופה בשליחת הודעה במחשב 98

aarrek

New member
בעיה דחופה בשליחת הודעה במחשב 98

שלום, יש לי בעיה צפציפית עם מחשב עם חלונות 98 ואופיס 2000 בו בוגדר לו חשבון POP3 חיצוני ותיבת EX . האם ניתן "להכריח" את המערכת לשלוח תמיד כברירת מחדל דרך חשבון ה- POP3 ? תודה ...
 
למעלה