בעיה דחופה בשליחת הודעה במחשב 98 שלום, יש לי בעיה צפציפית עם מחשב עם חלונות 98 ואופיס 2000 בו בוגדר לו חשבון POP3 חיצוני ותיבת EX . האם ניתן "להכריח" את המערכת לשלוח תמיד כברירת מחדל דרך חשבון ה- POP3 ? תודה ...