בעיה גדולה!

d a r i a a

New member
בעיה גדולה!

הבעיה שלי היא : אן לי חברים זאת אומרת יש לי אבל לא אמיתיים.. יש לי 3 חברות שגרות קרוב אלי שאיתם אני לא יכולה להפגש בגלל שההורים שלהם לא רוצים לצאת מהבית בלילה והם גרות במרחק נסיעה מהעיר ! שנה שעברה בתחילתה הייתי חברה של ילדה אחת שהסיתה את מלאא נגדי מבלי שידעתי כשגיליתי שתקתי כי ידעתי שאני ישאר לבדדד אבל כבר לא אכפת לילדה הזו שאני יודעת והיא ממשיכה והיא לא רוצה להיות חברה שלי. ועכשיו אני נתקעתי בלי חברים שבאמת אפשר לעשות איתם משהו ולא סתם לשבת יחד בהפסקות ! שהיינו חברות יצאתי איתה מידי פעם והיה לי כייף לצאת בשישי ... בגלל התקופה שהייתי בבית כל הזמן השמנתי פעם הייתי כוסית ואני יודעת שרצו אותי עכשיו אני סתם ילדה מלאה אן לי סיכוי עם בנים וההורים שלי מתעצבנים שאחים הגדולים שלי לא בבית בשישי ואני נשארת לבד בבית אני כל היום בבית פעם עבדתי אבל הפסקתי כי היחס של כולם היה מגעילל שניסיתי בעבודה שלי לפתח קשרים . בשניםם קודמות הייתי יכולה למצוא חברים בשנייה והייתי מסתדרת בכל מקום ששמו אותי תמיד שהיינו בחופשות מצאי חברים במלונות מהר מאוד !! עכשיו קשה לי! אני מרגישה שכל החיים שלי הם בזבוז גדול אני בכתה י"א ועוד מעט אני מסימת תיכון והולכת לצבא אני מרגישה שאן לי בישביל מה לחיות לראות את כולם נהנים ורק אותי סובלת אני מתהה לצאת בשישי לבלות אבל אן לי עם מי אני משקרת להורים שלי שאני שונאת לצאת מהבית בשישי . היה לי ידיד מאוד קרוב אבל הוא לא מדבר איתי יותר בגלל שעכשיו הוא חלק מהמקובלים ואני ממש לא! הציונים שלי מדרדרים ואני כל הזמן עסוקה בכעס על עצמי שאן לי חיים ! עוד מעט מתקרב החופש הגדול ואני חייבת למצוא מישהו להיות איתו כי עם לא אני ישתגע ואני לא רוצה לדעת מה יקרה !! אני לא יכולה ללכת לצופים כי אני גדולה מידי , אני בחוג אבל אני לא בקשר עם הילדים ששמה רק בחוג . אני נהיית דכואנית ואני יודעת שגם בצבא יהיה לי קשה שאני חייבת לדעת לתקשר עם אנשים! אני רוצה לחזור להיות מי שהייתי ילדה חייכנית שהיו לה חברים כוסית וכל זה אבל זה כבר לא נראה לי יקרה.... עם יש לכם עצות אני מקווה שתוכלו לעזור לי כי אני כבר התיאשתי דריה.
 

d a r i a a

New member
חשוב לי לציין

שגם עם העלייה במשקל כל הבטחון העצמי שלי ירד
 

גרא.

New member
d a r i a a,מהן הסבות לדעתך

או הרגשתך שאין לך חברות/חברים? האם זה בגלל שאת מעט מלאה? שאת תלמידה עם ציונים ירודים? או שלמעשה,את מרגישה שאינך יודעת לתקשר עם אנשים ,וחסרות לך מיומנויות חברתיות?
 

גרא.

New member
d a r i a,מערכת היחסים שלך עם חברות

לשעבר, וכאלה שהיית רוצה שיחודשו,אינה בשליטתך. לא כל כך חשוב מה את תעשי, אלא מה הן רוצות. וכפי שאת לבטח יודעת,אי אפשר להכריח בת זו או אחרת להיות חברה שלך, במיוחד כשיש נסיבות מאד אובייקטיביות (מרחק מגוריםצ למשל).ולכן,מאד חשוב מה את יכולה לצאת ממעגל הקסמים הזה שבמהותו דבר גורר דבר,בעקר עובדת ההשמנה שלך שנבעה מכך שנשארת הרבה בבית מתוסכלת,וקרובה ,די קרובה למקרר, כאשר יש תחושה שהאוכל לכאורה מפצה..ומצב הרוח הירוד שלך כתוצאה,גרם לחוסר מוטיבציה ללמוד, ירידה בציונים, ובדימוי העצמי כתלמידה..ומכאן לתסכול ולכעסים העצמיים..שאותם אפשר רק לפצות באוכל..וחוזר חלילה,תוך כדי תחושה גוברת של דיכאון וחוסר אונים.אפשר להפסיק מעגל קסמים שלילי, ע"י שבירת המעגל בנקודה קריטית שלו,אלא שאת זה את מתקשה לעשות בעצמך.לכך מן הסתם,יש גם יועצת בביצפר שאיתה אפשר לדבר.זה רק חלק מהעניין, כי מאד חשובה המוטיבציה שלך להשתנות,להסתכל אחרת על עצמך,וליזום את השינוי שאת רוצה בו כל כך.מאחר ואפשר להניח שכנראה גם לא תשוחחי עם היועצת, וודאי לא תמצאי את עצמך פונה לטיפול פסיכולוגי שעשוי מאד לעזור לך.מה שנותר הוא לעבוד בעצמך על עצמך. והדרך שאת יכולה לבחור ולהתנסות בה,באם תרצי, היא בפשטות מעבר לחשיבה חיובית על עצמך במקום תפיסת הדימוי העצמי כשלילי בכל הפרמטרים.השאלה היא עכשיו אם את רוצה להתנסות בזה?
 

d a r i a a

New member
כן!!

היועצת שלנו כלבה היא לא עוזרת לאף אחד אני כבר מכירה אותה היא רק יודעת להרוס עוד יותר...
 

גרא.

New member
d a r i a a,לא מובן לי הכעס הרב שיש

בלבך, על היועצת. האם זה נובע מתוך נסיונך הלא מוצלח להעזר בה? או שאלה הדעות המקובלות עליה בין התלמידים בביצפר? מכל מקום היא היחידה שעשוייה אולי לעזור לך,בלא שיהיה עלייך לפנות, לטיפול פסיכולוגי מחוץ לביצפר, אפשרות שאת פוסלת אותה על הסף. מכל מקום האפשרות לעבודה עצמית עם עצמך, היא בדרך של מעבר לחשיבה חיובית ,על עצמך, ועל מה שאת יכולה ומסוגלת לעשות. מאחר ופרטתי בהרחבה את הטיפול העצמי הזה, בתגובה לגולש אחר,מצ"ב את מה שנכתב,לנוחיותך.
 

גרא.

New member
דריה,לצערי הקישור לא עלה. לכן

כדאי שתכנסי לתגובה שלי לגולש בשם 88a88a יש שם התיחסות מפורטת לגישה הזו של חשיבה חיובית.ואם תתיחסי לזה ברצינות הראוייה,סביר להניח שהרגשתך הכללית תשתפר.
 
למעלה