בעיה ב NERO

בעיה ב NERO

זה זמן מה שצריבת DVD נתקעת לי באמצע - אני מוסיפה בנרו כרגיל קבצי AVI, ומתחילה צריבה. אז יש תהליך עיבוד-לפני-צריבה כלשהו שאורך מספר שעות (הצורב עוד לא בפעולה) ואז כשזה מסיים- הוא פולט לי את ה DVD החוצה - והתוכנה נסגרת. כמובן שכלום לא נצרב. והלכו כל השעות וה DVD... האם מישהו יודע במה מדובר? האם זה הצורב? האם זו התוכנה?
 
אז ככה....

אם יש לך נגן DVD קורא DIVX תצרבי במדיית CD או DVD בסימון DATA בתוכנה NERO אם אין לך DVD קורא DIVX זה כבר משהו אחר, תצטרכי להמיר את הסרט ל VCD או ל SVCD היותר איכותי (בצריבה על מדיות CD) או להמיר ל DVD (אם יש לך צורב DVD) תיקחי בחשבון שזו עבודה שדורשת זמן והמון סבלנות תחפשי במאמרים מה שקרה לך שאת כנראה ניסית לצרוב בסימון VCD ה NERO זיהה שזה לא קובץ VCD והוא ניסה להמיר אותו ל VCD והוא לא כ"כ הצליח.
 
תודה ושאלת המשך

יש לי קורא DIVX - זה אומר שאני פשוט דרך צריבת DATA זורקת קבצי AVI ?? איזה עוד סוגי קבצים יזוהו ע"י ה DIVX בצריבה מהסוג הזה? ומעבר לכך, וכיוון שכבר צרבתי בעבר DVD בפורמט DVD - לא ברור לי איך להסיר את סימון ה VCD עליו אתה מדבר? ושוב תודה תודה
 
פשוט לסמן DATA בנירו

(או CD או DVD, תלוי באיזה מדייה את צורבת) ו"לזרוק" את קובץ ה AVI לנירו זיהוי קיבצי ה AVI תלויים בסוג ה DVD שלך תנסי ותראי, לדעתי ... עדיף לבזבז כמה מדיות CD בהתחלה , מאשר כל הזמן לדאוג אם הפורמט מתאים או לא מתאים ל DVD.
 
שוב אני

נראה שיש לי בעיה עם מדיות DVD הצורך הוא צורב DVD. צרבתי כעצתך סרט קצר על CD - וזה עובד יופי בנגן. יש לי סרט ארוך יותר מ 1G אותו ניסיתי באותה שיטה לצרוב על DVD. כמובן שבחאתי בגלילה - DVD וזה נתן לי הודעת שגיאה אחרי שניה "Burn process failed at 4X5,540kb/s Buffer too lagre" ?
 
למעלה