בעיה ב- generals

asaf9280

New member
בעיה ב- generals

יש לי p4 1.7 ge force 2 440MX ויש לי בעיה ב - generals והוא עובד באיטיות רבה לפעמים הוא חוזר ל- windows והוא נותן לי הודעה virtual memory too low הורדתי לו כבר את הרזולוציה והעלתי לו אות הזיכרון הוירטואלי ל - 250 יש למישהו מושג?
 

darkAI

New member
למה לך בכלל להתעסק עם זה?

תן לווינדוס לנהל בשבילך את הזיכרון הוירטואלי. אם עדיין לא פועל אז תגיד כמה זיכרון פנימי(ורצוי לדעת גם איזה סוג)יש לך? ומה גודל ההארד דיסק וכמה מתוכו פנוי ובאיזה כוננים?
 

yaki2400

New member
זה לא קשור לזיכרון זה קשור לכרטיס

מסך גם לי היה פעם בעיה כזאת והחלפתי את הכרטיס מסך עכשיו את גנרלס אני רואה יותר מידי מהר (סתם) לא אבל אחי זה רק הכרטיס שלך גנרלס דורש המון אבל המוןןןןןן
 

darkAI

New member
אז זהו שלא...

פשוט כשהחלפת את הכרטיס, כנראה החלפת אותו למשהו עם יותר זיכרון, נכון? או שאולי לא, אבל הוא אכן היה יותר מהיר ומעבד מידע יותר מהר. מה זה אומר? זה אומר שיש יותר משאבי זיכרון ולכן ההודעה הזאת יותר לא הופיעה. אבל הפיתרון העיקרי לכך הוא ניתן לתיקון דרך הווינדוס עצמו. ועכשיו שהזכרת את הכרטיס מסך... אסף, איזה כרטיס מסך יש לך בדיוק? כי אין כזה כרטיס geforce 2 440mx....
 

yaki2400

New member
רגע רגע רגע קודם כל הוא דיבר

על זיכרון וירטואלי ברור שהזיכרון של הכרטיס מסך קובע בגלל זה אמרתי לו שהחלפתי את הכרטיס למשהו יותר טוב וזה עזר הבנת?
 

darkAI

New member
מה שאמרתי בא בגלל 2 דברים:

1. שאמרת "זה לא קשור לזיכרון פנימי אלא לכרטיס מסך" 2. בגלל שלמה לו להחליף כרטיס מסך ולשלם סתם כסף כשהוא יכול לפתור את הבעיה הזאת בקלות מבלי לשלם אגורה?
 

yaki2400

New member
אז ככה

מה שאני מנסה להסביר לך זה שאני עברתי את זה על הבשר שלי ומה לא ניסיתי בשביל לעלות את המהירות הכוללללללללללל מזיכרון וויטואלי למחיקות מיותרות ושום דבר לא עזר.
 

darkAI

New member
זה בגלל...

שלא באת לפורום כדי שאני יעזור לך...
 
למעלה