Lost Dreams
New member
בעיה בתצוגת התגובות ...
אני מעדיפה לבחור בשיטת הסתרת התגובות אבל משהו השתבש בצורה זו היום... יכול להיות ששיניתם את התצוגה שלהם אבל זה ממש מסובך ולפי דעתי מיותר אולי תחזירו את השיטה הישנה ( עם המספר האדום בסוגריים?) תודה
אני מעדיפה לבחור בשיטת הסתרת התגובות אבל משהו השתבש בצורה זו היום... יכול להיות ששיניתם את התצוגה שלהם אבל זה ממש מסובך ולפי דעתי מיותר אולי תחזירו את השיטה הישנה ( עם המספר האדום בסוגריים?) תודה