בעיה בתצוגת התגובות ...

Lost Dreams

New member
בעיה בתצוגת התגובות ...

אני מעדיפה לבחור בשיטת הסתרת התגובות אבל משהו השתבש בצורה זו היום... יכול להיות ששיניתם את התצוגה שלהם אבל זה ממש מסובך ולפי דעתי מיותר אולי תחזירו את השיטה הישנה ( עם המספר האדום בסוגריים?) תודה
 

miaka

New member
../images/Emo45.gif

פתאום לוקח להודעות זמן לעלות והן כאילו עולות אחת אחרי השנייה ולא כולן ביחד וזה ממש קשה להבחין במספר תגובות, אולי תעשו אותו באדום?
 
למעלה