בעיה בשכפול מפתחות

redrider

New member
בעיה בשכפול מפתחות

זה ישמע מצחיק אבל אני כב 4 חודשים מנסה לשכפל מפתח להורנט. כל פעם אני הולך למקום אחר ומבקש שישכפלו, הם אומרים לי שצריך להזמין ואז העניין נגרר כשכל פעם שאני בא יש תירוץ אחר והדבר חזר על עצמו בכל מקום. מה אפשר לעשות? איפה אני יכול לשכפל מפתח לאופנוע שלי?
 

arly1

New member
שכפול מפתחות

ברחוב אבן גבירול ת"א,אני לא זוכר מספר,אבל כשאתה מגיע מדרום לצפון ועובר את זבוטינסקי 100 מטר לערך על המדרכה מצד ימין יש חנות לשיכפול מפתחות אני שיכפלתי להונדה לפני שבועיים במחיר של 25 ש"ח בהצלחה.
 

CB600F

New member
איזה שנה ההורנט שלך ...

אני יודע שבחדשים כמו שלי יש במפתח אמובילייזר ... כך שאפשר לשכפל רק בסוכנות ....
 

בוריס נ

New member
אתה בטוח שאין לך אימובילייזר?

או בשפה של הונדה - HISS יש לי טראנסאלפ שנת 2000 ויש שם את המערכת הזאת. אחרי בדיקה בסוכנות הונדה עבור האופנוע שלי, הגולם של המפתח כולל שיכפול הצ'יפ עולה 500 ש"ח. וזה אפילו לא כולל השיכפול של המפתח עצמו. נאמר לי שאחרי שיכפול הצ'יפ, אני מקבל את המפתח וזה על אחריותי ללכת למקום שמשכפל מפתחות (חנות טמבור או משהו בסגנון) ולתת להם לעשות את זה. זה עולה בסה"כ 10-15 ש"ח, אבל ככשאלתי בסוכנות מה קורה אם מפשלים בשכפול, ענו לי שזה בעיה שלי ואני צריך להזהיר את מי שעושה שכפול שזה מפתח מאוד יקר. לדעתי אם אגיע עם מפתח שעולה 500 ש"ח למשכפל מפתחות ואגיד לו את זה, הוא פשוט יסרב לעשות את זה.
 

redrider

New member
מתאים אבל במחיר פחות מזה

אני יכול להזמין באי ביי וזה גם מה שאני אעשה בסופו של דבר אם אני לא אמצע כלום
. תודה רבה בכל מקרה
 

CB600F

New member
יש ברנש מבוגר ברחוב סלמה בת"א ..

קצת אחריי תחנת דלק {דור אלון -אליפלט פינת סלמה }לכיוון תחנה מרכזית {מזרח} ..יש לו חנות קטנטנה בצד ימין תסע לאט לאט אחרי יהצומת ותראה אותו ..אני כמעט בטוח שהוא משכפל הכל
 

wavelet

New member
אורן מנעולים, שוקן 30 ת"א

03-6814856. שיכפלתי אצלו לפני כשנתיים מפתח להורנט 2002 (ואכן, בהורנט משנה זו אין אימובילייזר של הונדה). אורן הוא אחד מאנשי המקצוע הותיקים בתחום, עם הרבה נסיון עם מנעולנות של דו"גים; בזמנו הוא היה היחיד מתוך כמה מנעולנים שהצליח לשכפל לי מפתחות של ארגזי BMW וארגזי Givi. (אין לי כל קשר אישי אליו מלבד היותי לקוח מרוצה).
 
למעלה