בעיה בשיתוף תיקיות ברשת ביתית אלחוטית

kobysh

New member
בעיה בשיתוף תיקיות ברשת ביתית אלחוטית

שלום יש לי בבית ראוטר אלחוטי באמצעותו אני גולש באינטרנט במחשב שולחני ובמחשב נייד של העבודה (בו מוגדר domain). אני רוצה לשתף תיקיות בין שני המחשבים. הגדרתי תיקייה shared במחשב הביתי עם הרשאות קריאה לכולם, אך אני לא מצליח להגיע אליה מהמחשב הנייד (the network path not found). המליצו לי גם להוסיף בהגדרות של ה-Wireless Network Connection תחת TCP/IP > כתובת IP אלטרנטיבית, כתובת IP חוקית קבועה עבור הלפטופ. עשיתי זאת אך הוא עדיין מקבל כתובת באמצעות DHCP, ובכל מקרה לא מצליח להגיע ל-file system במחשב הביתי. איך אני אמור לקנפג זאת בשני המחשבים כדי שזה יעבוד? תודה רבה!
 

joelblueyes

New member
../images/Emo152.gif

אם אתה מחובר במחשב אחד לקבוצת עבודה (workgroup) ובמחשב השני לדומיין, לא תוכל ליצור שיתוף. לא רק ששני המחשבים צריכים להיות בקבוצת עבודה אלא ששניהם צריכים להיות באותה קבוצת עבודה. אם אתה מתחבר מהבית לדומיין בעבודה יכול להיות שאתה בכלל מחובר דרך VPN. אם תוכל לנדב עוד פרטים יהיה יותר קל לעזור...
 

kobysh

New member
הסברים

תודה על העזרה! במחשב הנייד יש לי vpn שבאמצעותו אני מתחבר לעבודה, אך לא בכך יש לי צורך כעת. בעבודה - אני צריך את המחשב לעבודה, בבית - רק לבית. סה"כ כל רצוני הוא להגיע ממחשב אחד לתיקיות של המחשב השני.. הבנתי דווקא ממישהו אחר שקב' עבודה לא משחקת פה בכלל תפקיד.. אשמח מאוד לנדב עוד פרטים - מה דרוש לך לדעת? ואני מאוד מאוד מודה על העזרה כי אני מתחיל להתייאש
 

joelblueyes

New member
../images/Emo152.gif

תעלה לכאן ipconfig /all של שני המחשבים: התחל > הפעלה בחלון השחור כתוב: ipconfig /all > c:\ipconfig.txt בכונן C תמצא קובץ שנקרא ipconfig, תעלה אותו לכאן (משני המחשבים)
 

joelblueyes

New member
../images/Emo152.gif

כבה (זמנית) את ה firewall בנייח. מהנייד עשה את הפעולות הבאות: התחל > הפעלה > 192.168.2.101\\ Enter - אתה רואה את התיקייה המשותפת? אם כן, האם אתה מצליח להיכנס אליה? אם אתה רואה אותה ולא מצליח להיכנס, גש לתיקייה בנייח, קליק ימני > אפשרויות, בלשונית האבטחה לחץ על "מתקדם" והוסף קבוצה שנקראת everyone. תן לה הרשאות מלאות. (אם אתה לא רואה לשונית אבטחה, גש ללוח הבקרה > אפשרויות תיקייה > view והורד את הסימון מ use simple file sharing)
 

kobysh

New member
לא עזר

כיביתי את הפיירוול ואני מנסה להכנס לנתיב כפי שציינת. אני עדיין מקבל חלון עם ההודעה the network path was not found.
 
למעלה