בעיה ברשת עם XP

donatello

New member
בעיה ברשת עם XP

טוב הצלחתי ליצור רשת הבעיה היא שבLocal Area Conection הוא קובע את הIP כ 192.168.0.1 ואת הsubnet כ 255.255.255.0 הרשת עובדת והכל.. אבל אז שאני רוצה לעשות internet connection sharing (אני מחובר בADSL של קווי זהב) החיבור לאינטרנט דורש ממני להגדיר את הLocal Area Connection את הIP שלו כ10.200.0.1 כלומר לכרטיס רשת ואת הsubnet כ255.0.0.0 ואז מה שקורה זה שהאינטרנט עובד אבל אז הרשת לא עובדת.. תעזרו לי בבקשה!
 

dov98

New member
למעלה יש לינק ירוק, שכח מה

שעשית וקנפג ICS לפי המדריך שם. שים לב למערכות ההפעלה. אם אז יהיו בעיות, חזור לכאן עם הבעיה הספציפית. קנפג בסבלנות. בהצלחה.
 

ofirgaon

New member
נראה לי

שאתה לא מגדיר את הICS נכון. תלחץ על הלינק הירוק במעלה העמוד.
 

dov98

New member
תפעיל קצת דמיון עד שנחליף את

המסכים, כי זה מאד דומה.
 

donatello

New member
אוקיי מה לגבי

פרוטוקולים שקיימים ב2000 ולא קיימים בXP ? מלבד זאת בלי שום קשר למסכים.. רציתי לדעת הרי הרשת בחלונות מגדירה את עצמה לIP של 192.168.0.1 שהוא שונה מהIP שאמור הADSL להתחבר אליו שהוא כרטיס רשת? מה עושים עם זה?
 

donatello

New member
עזוב, בוא תנסה לפתור לי את הבעיה...

בבקשה... הרשת מוגדרת לIP של 192.168.0.1 הADSL צריך להיות על IP של 10.200.0.1 מה עושים? האם אני צריך 2 כרטיסי רשת? במילניום זה כל כך קל, למה הXP כל כך מקשה?
 

dov98

New member
שמע: תעבור על המדריך ורשום

כפי שכתוב. תאמין לי זה יעבוד אם תקפיד על כל פסיק, בסבלנות.
 

donatello

New member
המממ..

בעיקרון זאת רשת של 3 מחשבים XP כשרת, 2000 ו-ME לכל אחד יש במחשב כרטיס רשת אחד מותקן. כדי לבצע רשת הכוללת חיבור אינטרנט של ADSL צריך על המחשב עם הXP שני כרטיסי רשת?
 

donatello

New member
כמובן... כולם מחוברים לhub אז למה..

במדריך שעשיתם עבור win2000 אז רשום שם על שני Local Area Connection אחד כLAN ואחד כINTERNET ? זה מסביר לי את הסיבה שזה יכול לעבוד (עם 2 כרטיסים)
 

dov98

New member
לא צריך 2 כרטיסים בשרת, פשוט

אתה צריך לעבוד בDHCP , לכן קנפג בדיוק כפי שכתוב ולא כפי שעשית.
 

eladts

New member
אמנם אפשר ICS עם כרטיס אחד

בלבד בשרת, אבל זה לגמרי לא טריויאלי. אני יודע, קינפגתי פעם רשת ככה. הבעייה היא שהמודם הוא בכתובת 10.0.0.138, בעוד ש-ICS רוצה להשתמש בטווח הכתובות 192.168.0.0/8. יש כמה שיטות להתגבר על זה, אבל אף אחת מהן לא ממש פשוטה.
 

antidot

New member
--->

שלא נזכיר פה את הבעיה של PORT FORWARDING... במצב כזה ICS פשוט ישתגע אם תרצה לעשות NAT סטטי או לנתב פורטים פנימה... Antid0t
 

eladts

New member
ל-ICS יש מגבלה

שמחייבת שימוש בשני כרטיסי רשת, אחד לרשת הפנימית ואחד ל-ADSL, גם אם משתמשים ב-HUB. יש כמה פתרונות לבעייה: 1. לקנות כרטיס רשת נוסף למחשב השרת 2. לעקוף את הבעייה - מצריך הבנה טובה ברשתות והתעסקות עם ה-REGISTRY - ע"י שינוי טווח הכתובות של ICS. 3. להשתמש בתוכנת שיתוף אחרת שאין לה את המגבלה, כמו WINROUTE. 4. להשתמש בנתב, ואז אין כלל צורך במחשב שרת.
 
למעלה