אם נתוני הצריכה שמופיעים תוך כדי הנסיעה, קרי הצריכה הרגעית ובעיקר הצריכה הממוצעת לאותה הנסיעה ו/או לצריכת הדלק מאז התדלוק האחרון, (אפילו בפיקנטו 1.0 ידני ענתיקה מ2012, יש תצוגת צריכת דלק רגעית, + צריכה ממוצעת מאז שהנהג איפס, ו+ גם צריכה ממוצעת מאז שהמיכל דלק תודלק בלפחות 5L)בימים האחרונים הרכב התחיל לצרוך הרבה יותר מה יכול להיות הסיבה?
עוד משהו מאוד מוזר בנתוני צריכה שמופיעים תוך כדי הנסיעה הוא צורך בדיוק כמו לפני כן
הצג שמראה את כמות הקמ עד התדלוק הוא כן כמו הצריכה העכשווית
אם נתוני הצריכה שמופיעים תוך כדי הנסיעה, קרי הצריכה הרגעית ובעיקר הצריכה הממוצעת לאותה הנסיעה ו/או לצריכת הדלק מאז התדלוק האחרון, (אפילו בפיקנטו 1.0 ידני ענתיקה מ2012, יש תצוגת צריכת דלק רגעית, + צריכה ממוצעת מאז שהנהג איפס, ו+ גם צריכה ממוצעת מאז שהמיכל דלק תודלק בלפחות 5L)
על כל פנים, אם המספרים הללו שמציג הרכב שלך זהים אז לא ברור לי למה קבעת שהרכב "החל לצרוך יותר"
אם להבדיל אתה מבסס את זה על תצוגת מס' הק"מ שנותר עד התדלוק הבא, אז יכולות להיות 2 סיבות:
א. לא תידלקת מיכל מלא, אולי אקדח התדלוק קפץ מסיבה כלשהי מוקדם יותר מ"הרגיל"
ב. יש לך נזילה ממיכל הדלק...
תבהיר על מה ביססת דבריך
הצג שמראה את הק"מ עד הנסיעה הבאה מתקדם הרבה יותר מהר מלפני כן (נסיעה של 40 ק"מ כאילו נסעתי 70 ,לפני כן הנתון היה מתאים לנסיעה בפועל) הצריכה בפועל מתאימה לצג הק"מ (הרבה יותר מלפני כן)
נתוני הצריכה תוך כדי ולאחר הנסיעה נשארו כמקודם ואינם מתאימים לצריכה בפועל ולצג הק"מ
חיפשתי מתחת הרכב סימנים לנזילה ולא מצאתי
הרכב לא עבר תאונה ולא החלפתי מיכל וגם אין סימנים מתחת הרכב, יכול להיות דליפה בלי סימנים מתחת הרכב?אני מבין שאת ה"צריכה בפועל" אתה מחשב עם החשבונית מתחנת הדלק? ולפי הק"מ שאתה צובר בין התדלוקים?
אם זה ככה אז זה לא קשור לאקדח תדלוק שקופץ מוקדם יותר אלא יש כמה אפשרויות:
א. מרמים אותך בתחנת הדלק. האם החלפת תחנה?
ב. או, שיש אצלך דליפה ממיכל הדלק. הרכב עבר תאונה? החלפת המיכל דלק?
אין סיבה אחרת כי מחשב הרכב מחשב לפי הק"מ ולפי כמות הדלק שמוזרם דרך המזרקי דלק. החישוב של הרכב מאד מדוייק לגבי הצריכה אבל אין התאמה לכמות הדלק שאתה קונה.
על איזה פער שלא היה בעבר אתה מדבר?
דליפת בנזין לא רואים - מריחים. אם לא מדובר בנזילה חמורה, בדרך כלל הדלק יתאדה ולא יצור שלולית.הצג שמראה את הק"מ עד הנסיעה הבאה מתקדם הרבה יותר מהר מלפני כן (נסיעה של 40 ק"מ כאילו נסעתי 70 ,לפני כן הנתון היה מתאים לנסיעה בפועל) הצריכה בפועל מתאימה לצג הק"מ (הרבה יותר מלפני כן)
נתוני הצריכה תוך כדי ולאחר הנסיעה נשארו כמקודם ואינם מתאימים לצריכה בפועל ולצג הק"מ
חיפשתי מתחת הרכב סימנים לנזילה ולא מצאתי
אם יש בעיה בסוללה לא רואים בנתוני צריכה?אוריס היברידית? אם כן, יכול להיות שיש בעיה בסוללה, שגורמת לכך שהמערכת ההיברידית לא פועלת או לא פועלת בצורה תקינה, וזה מעלה את צריכת הדלק.
נתנאל אתה צודק בהערתך?אם יש בעיה בסוללה לא רואים בנתוני צריכה?
הנתוני צריכה לא השתנו מלפני כן (חמש נקודה משהו למאה ק"מ)
הצריכה מאז האיפוס לא השתנתה, אבל איפסתי לאחרונה רק לפני כמה חודשים והבעיה התחילה לפני כשבועיים אז לא מחייב שזה אומר משהובעיה משונה.
מה מראים הנתונים האחרים? לדוגמה הצריכה הממוצעת מאז האיפוס האחרון?
והאם מדידת המרחק של מחשב הנסיעה תואמת למד המרחק של הרכב?
אם המיכל קיבל מכה ז"א שנשאר דלק במיכל רק הוא לא עובר למערכת ההזרקה? אם כן את המד דלק זה גם מסביר?בדקת את צריכת הדלק בפועל? כלומר מילוי עד הסוף ורישום מד המרחק, נסיעה של כמה מאות ק"מ, ושוב מילוי עד הסוף ?
למעשה ההבדל בין שתי הקריאות הוא שקריאת צריכת הדלק היא לפי מערכת ההזרקה, ואילו חישוב המרחק עד לתדלוק הבא הוא לפי מד הדלק במיכל. אז אם יש הבדל כמו שאתה מתאר, זה יכול להיות אחד מכמה גורמים: או שיש דליפה כמו שכתבו, אבל אז היית רואה או לפחות מריח, או שמישהו גונב ממך דלק, או שיש תקלה במיכל או במד הדלק במיכל (לדוגמה אם המיכל קיבל מכה מלמטה והתעוות).
למיטב ידיעתי, רב מדי הדלק היום כבר לא עובדים עם מצוף, אלא עם מדידת התנגדות/קיבול חשמלי של הדלק. כך שעיקום במיכל וכו' לא משנה.כן. אם המיכל התעקם, אז קריאת מד הדלק לא מדויקת. לדוגמה הוא חושב שצרכת 20 ליטר כשלמעשה צרכת רק 15, וכדומה. ואז באמת הנפח של מיכל מלא יהיה שונה.
עוד אפשרות היא שהמצוף בפנים התעקם, נתקע, התקלקל.... לא יודע...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.