בעיה(בעיות) בדיוק

shuki balboa

New member
בעיה(בעיות) בדיוק

שלום לכולם! אני די חדש בפורום הזה ורציתי לשאול כמה שאלות בתקווה שתוכלו לעזור לי. יש לי דיוק 125 שנת 98, משום מה הקטנוע מגיע למקסימום 85 קמ"ש במישור ואני הבנתי מאנשים שמבינים קצת יותר ממני באופנועים (אין לי הרבה ידע אך אשמח ללמוד) שהוא אמור להגיע בערך ל - 100\110. הבעיה היא לא ראש מנוע (ביררתי) וטיפול עשיתי לפני חודש וחצי. בנוסף לכל זאת מידי פעם הקטנוע לא מניע, כלומר יש סטארטר שנותן את הפוש אך המנוע לא ממשיך את העבודה גם כשאני מנסה להניע רגלית (בו זמנית) בנוסף הוא גם נכבה מספר שניות לאחר ההנעה (וזה לא הכיוון טורים). אמרו לי שיכול להיות גם שהוא מזרים יחס גבוהה מדי של שמן על פני דלק. בקיצור אשמח אם תעזרו לי אם אוכל לטפל בקטנוע לבד. ד.א קראתי את המאמר על הווריאטור והוא עזר בטירוף, אחלה מאמר. שוב תודה לכולם וסליחה על אורך ההודעה.
 

guardmen

New member
דיוק 125 נוסע 110 קמ"ש??????

בו נתחיל בזה שדיוק 125 לא מגיע למהירויות של מעל 90-95 קמ"ש, אתה יודע מה אולי בישורת ארוכה מאחורי משאית או אוטובוס הוא יכול להגיע ל-100 קמ"ש אבל באמת לא יותר מזה כי גם זה (פסימי) משהו. במקרה של הקטנוע שלך אם היית אומר שהוא מגיע ל-90 קמ"ש זה היה נשמע יותר הגיוני,לכן יתכן ויש לך באמת בעיה בקטנוע וצריך לבדוק את זה במוסך כפי שצריך.דוגמא לבעיות נפוצות היא המאייד (קרבורטור) שיתכן והוא מלוכלך או אחד מהצינורות של הווקום סדוק או נקרא ולכן הקטנוע מזייף. דוגמא נוספת יכולה להיות החוט הצתה של הפלג, שלא יושב טוב במקומו או שהוא יבש ופגום לכן אין ניצוץ כמו שצריך,או יתכן וגם ה-CDI אינו תקין ולא נותן ניצוץ טוב בטורים מסוימים (אגב נתקלתי כבר במקרים כאלה) .דבר נוסף טיפול לא נכון בווריאטור שגורם לקטנוע בעיה במהירויות הגבוהות . לגבי מה שאמרת על השמן והדלק אזי זה לא יכול להיות במקרה שלך מכיוון שהקטנוע שלך הוא 4 פעימות ולא 2. 4 פעימות לא עובד על תערובת של שמן ודלק כי אצלך בקטנוע יש אגן שמן בתוך המנוע וכל הרכיבים המכניים חייבים להיות בשמן כל הזמן. 2 פעימות עובד על תערובת של שמן ודלק כי שם היחס חשוב מאד.אם אין לך ידע על תנסה לבד לטפל כי לא תוכל להסתדר.
 

mashinka

New member
בפורום? בדיפנס! תתפלאי. דיוק 125 כן

מגיע ל100 לפחות ואפילו בהרכבה. אני נוסע עם שלי GD150 על 92-93 אמיתיים (100 על הסקאלה), ועקפו אותי כבר דיוקים 125 ביותר מ 10 קמ"ש בטוח. גם כשהיה להם מורכב!! כל העולם ואשתו שמע אותם כאילו הם משאית, אבל בכל זאת - עקפו.
 

guardmen

New member
אמרתי 100 קמ"ש יתכן אבל?

אני קצת סקפטי למהירויות של דיוק מעל 100 קמ"ש ותאמין לי שאני מכיר את הקטנוע הזה טוב טוב,אבל אתה יודע מה בימינו אנו הכל יכול להיות. אגב אומרים תתפלא ולא תתפלאי.
 

mashinka

New member
ב"כבלים" הוא אמר תתפלאי, לא?גלשנו..

בקיצור, דיוקים 125 שנוסעים מעל 100 בזכות בעלים חסרי מצפון ורגש למנוע המסכן, קיימים. בנושאי הדקדוק - נתת לי סיבה טובה לראות שוב את הסרט
. טוב יאללה, חייב לזוז - שער 4 מחכה לי.
יאללה ישראאאאללללל.
 
../images/Emo45.gif אתה צודק.

דיוק לא מגיע ל-100 אמיתיים. אולי בודדים ביניהם. ה-GD מזייף, וזה נבדק כבר ע"י מי מהגולשים כאן. אם משהו שדומה לדיוק עוקף את ה-GD150 זה אולי האטילה, שנראה בדיוק כמו דיוק... אבל הוא לא.
 

Moo Moo

New member
דיוק 125 4 פעימות?

אם אני זוכר נכון הניו-דיוק הוא 4, והדיוק הרגיל 2. צודק אני?
 

אורי-

New member
כל הדיוקים הם 4 פעימות

לדעתי , למעט הטייפון , פנתאון משנתונים קודמים , הקסגון דו"ופ ואולי עוד איזה קטנוע ,לא קיימים היום קטנועי דו"פ בנפח גדול.
 

Moo Moo

New member
אולי אני מתבלבל עם סופר-דיוק או

קלאסיק-דיוק. אבל אני די בטוח שיש קטנוע דיוק ממשפחת סאנ-יאנג עם 2 פעימות
 

סיני 1

New member
כל הסאניאנגים 125, 150 הם 4 פעימות

היה בתחילת יבוא הסאניאנג דגם 2 פעימות, אבל נכחד.
 

Moo Moo

New member
../images/Emo67.gif

יש לי חבר שנסע בלי רשיון על דיוק 125 במושב. וכל הזמן שם שמן 2T. אחרי כמעט שנה הלכו לו המיסבי קראנק. עכשיו אני מבין למה
 

itai199

New member
דיוק יגיע ל100 אם תתחנן ותבקש יפה..

אבל מעטים מאוד יגיעו ל110 על השעון שזה בטוח לא 110 ק"מש אמיתיים.
 
למעלה