בעיה בעידכוני XP

rafagav1

New member
בעיה בעידכוני XP

בעקבות הודעה, כי ניתן לעדכן את התוכנה לחצתי על אישור. לאחר הביצוע של העדכון והאיתחול אני מקבל הודעה שחסר קובץ ולכן אי אפשר להפעיל את המחשב - מה לעשות?? תודה מראש!! + הסתכלו, בהזדמנות, על אתר האינטרנט, הדן ב: דרכים לפתרון כאבי גב
 

rafagav1

New member
בבקשה - האם יהיה מישהו שיסכים

לסייע לי? אשמח לצ'פרו!!
 

maec

New member
קודם תגיד איזה צ'ופר

אנחנו לא מוכנים לעבוד באוויר... בכל מקרה, לפי אופי השאלה, מדובר בחלונות ולא באופיס, ולכן כדאי לשאול בפורום חלונות ועצה קטנה, בלי כסף ובלי בקשה לצ'ופר - תמיד, אבל תמיד תמיד תמיד ציין לאיזו תכנה אתה מתכוון כי אף אחד כאן לא נביא ולא קורא מחשבות (יש האומרים שמיכאל כן, אבל הוא לא אוהב להשתמש בכישורים האלה) ואף אחד לא יבזבז את זמנו ולא יתאמץ להבין משהו שאמור להיות מובנה בגוף השאלה.
 

rafagav1

New member
תודה לך - אחרי העדכון המחשב "פשוט"

לא מצליח לעלות... הוא מתחיל לעלות ונתקע ואז... מאתחל את עצמו שוב ושוב...
 

rafagav1

New member
../images/Emo2.gif אדם מבקש עצה וכל מה שיש לך

להועיל זה לבוא בטענות??
 

maec

New member
לא. נתתי לאדם שתי עצות, והוא בחר

להתעלם משתיהן, ולשאול שוב את אותה השאלה. אז למיטב הבנתי, הועלתי לאדם פעמיים, ואותו אדם במקום להגיד תודה ולמסור את הפרטים החסרים, או לפנות לפורום הנכון, בוחר לבוא בטענות.
 

ronshira

New member
חייבת להגיב

בתור קוראת סמויה של הפורום, ובתור אחת שמיישמת רבות מהעצות שניתנו כאן, וכאחת שמעריכה רבות את העבודה שעושים כאן כל מנהלי הפורום, אני מרגישה צורך להגיב: שאלת שאלה, ענו לך תשובה מדויקת מאוד. לא התייחסת לתשובה, ושאלת שוב את אותה השאלה. ביקשו ממך לקרוא את התשובה שניתנה ולהתייחס אליה. אז למה אתה בא בטענות?
 

achokler

New member
רוצה צ'ופר

במכשיר הווקי טוקי שלך יש כפתור שלוחצים בשביל לדבר. כדאי לפעמים לעזוב אותו ולהקשיב ענו לך יותר מפעם אחת ואתה בשלך.
 
למעלה