בעיה בנגן סאנדיסק סנסה פיוז

Endogenisis

New member
בעיה בנגן סאנדיסק סנסה פיוז ../images/Emo122.gif

רכשתי אותו היום, והטענתי והוספתי אליו כמה שירים. עכשיו, בכל אלה לא הייתה בעיה אבל עכשיו רציתי לשמוע את האיכות שלו, הדלקתי שיר אקראי והעניין הוא שפשוט שומעים את זה כמו כששמים במחשב הגדרה של להשתיק את הזמר, כלומר, את כל כלי הנגינה וקולות הרקע שומעים טוב אבל את הקול המוביל לא. ניסיתי לשנות הגדרות באקולייזר וזה בכל זאת לא עזר. יש איזשהי דרך לתקן את זה? אולי זה בכלל באוזניות ולא בנגן? תודה מראש.
 

יאיר B

New member
אם אתה רוצה לבטל את האפשרות של אוזניות

לא תקינות - צריך לנסות עם אוזניות אחרות. איך השירים נשמעים על המחשב? EQ - שים על NORMAL (לא מבין מה מתלהבים מהאפשרות הזאת שהורסת את השמע). נסה להמיר שיר מדיסק מקורי ולהעביר לנגן (לפורמט MP3 בקידוד 128 נניח). נראה מה קורה עם זה.
 

Endogenisis

New member
אממ..

אם רק היו אוזניות אחרות אז הייתי בודק מזמן כבר. על המחשב השירים נשמעים טוב מאוד, והEQ במצב נורמלי, וגם רוב השירים אצלי הם מדיסקים מקוריים... העניין הוא שעכשיו הוצאתי את האוזניות והכנסתי שוב אבל בלי לשים לב לא הכנסתי עד הסוף ושמעו בסדר ואז כשהכנסתי לגמרי זה שוב עבד כמו מקודם.
 

יאיר B

New member
עכשיו זה כבר מתחיל להיות יותר מעניין

משחקים עם השקע של האוזניות יכולים להעיד על בעיה עם השקע עצמו. אני בכל זאת מציע לנסות להשיג זוג אוזניות נוסף (אפילו לקנות אחד זול) ולנסות לראות מה קורה. אם זה יחזור על עצמו (וגם תנסה את נושא הלא להכניס עד הסוף), כנראה שיש בעית חומרה - במקרה כזה לחזור לחנות.
 
למעלה