בעיה במאקרו - דחוף בבקשה

raall

New member
בעיה במאקרו - דחוף בבקשה

אני צריך מאקרו שיקח את הנתונים הנמצאים בעמודות W,ו - K:M ומתוכם יבנה טבלת ציר שבה יהיה לכל יום את הנתונים הבאים: סה"כ טון סה"כ נפח סה"כ א"ש ספירה של יום הקלטתי מאקרו המצ"ב בקובץ. אבל כשאני מנסה לשנות את השורה הזו: ActiveWorkbook.PivotCaches.Add(SourceType:=xlDatabase, SourceData:= _ "R3C252:R110C255").CreatePivotTable TableDestination:=Range("BN7") _ , TableName:="PivotTable2" וכותב במקום: ActiveWorkbook.PivotCaches.Add(SourceType:=xlDatabase, SourceData:= _ "R3C252:R500C255").CreatePivotTable TableDestination:=Range("BN7") _ , TableName:="PivotTable2" משמע אני משנה את טווח השורות מ110 ל 500 אני מקבל באג, שאין לי מושג איך לטפל בו. כל המטרה של המאקרו היא ליצור טבלת ציר על הנתונים הנמצאים בעמודות W,M:K ובסופו של דבר להגיע לכל יום: סכום של טון סכום של נפח סכום של א"ש ספירה של יום בכל פעם שאני משנה את השורה הזו, המאקרו נעצר ע"י באג או שהוא משנה את טבלת הציר ובמקום סיכומים לשלושת הפרמטרים הראשונים הוא יוצר ספירות. האם למשהו פה יש פיתרון למצב הזה, אני מנסה כבר יומיים למצוא את הפיתרון.
 

achokler

New member
ראשית מהו הבאג

אני מניח שיכולים להיות כמה גורמים 1. הטבלא כבר קיימת תנסה לשנות את השם ל pivottable3. 2. יש שגויים בתוך הטווח. תעלה את השגיא או את הקובץ נעזור לך
 

raall

New member
אם הייתי יודע מהו הבאג

זה היה טוב. ההבנה שלי במאקרו היא בסיסית מאוד, ברמה של הקלטה והפעלה מה שנקרא. ניסיתי בסה"כ לשנות את הטווח מ 110 שורות ל 500 שורות על מנת שבגיליונות אחרים המאקרו יעבוד על טווח יותר גדול זה נע בערך בין 80 ל 400 שורות. הקובץ שאצלי גדול מידי ולכן זה מה שהצלחתי להעלות לכאן, אשמח לשלוח אותו אליך במייל אם אפשרי (2 מ"ב - אחרי כל הצימצומים)
 

achokler

New member
ניסית לשנות את שם הטבלא

תנסה לשנות pivottable1 ל pivottable8 לגבי הבאג צלם מסך ושלח לי את ההודעה.
 
למעלה