בעיה בהתקנת וינדואוס XP

redrider

New member
בעיה בהתקנת וינדואוס XP

אני הרכבתי לעצמי מחשב ובאתי להתקין וינדואוס. הבעיה היא שמתוך 5 (כן כן חמש) התקנות של חלונות ש 3 מהן חוקיות לחלוטין וקנויות אף אחת לא הצליחה לסיים את ההתקנה. תוך כדי ההתקנה באחוזים שונים קופצת הודעה על בעיה בעת העתקת קובץ. כל פעם קובץ אחר אך הוינודואוס לא מצליח לסיים את ההתקנה אפילו אחרי שלב הRESET הראשונה הוא נתקע תוך כדי ההתקנות המתקדמות. אני פשוט לא יודע מה לעשות. הלוח הוא של אינטל וגרסת הביוס היא rg84510a.86a.0028.
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif יפה מאוד שהרכבת את המחשב

בעצמך.
יש לי שאלה אילך: הדיסק הקשיח שחיברת למחשב שהתרכב בעצמך, האם זה דיסק קשיח הוא ישן שכבר היה פעם היה מותקן במחשב אחר? או שדיסק קשיח חדש?
 

redrider

New member
ההארד דיסק תקין

אני טכנאי מחשבים בסה"כ אז חסר שאני לא אהיה מסוגל להרכיב מחשב
גם לך (גם אשת מחשבים וגם יפה). הבעיה היא שעשיתי שני ניסויים. 1)חיברתי את ההארדיסק למחשב השני שיש לי במעבדה ושמחובר לאינטרנט. השלמתי ידנית את הקבצים שההתקנה כתבה לי שאינה מסוגלת להעתיק ואז החזרתי אותו למחשב החדש. עשיתי זאת עם שלוש התקנות וינדואוס שונות ובשלושתן או שהופיעו מסכים כחולים שונים בעת העלאה ראשונית או שהמחשב נתקע תוך כדי העלאת ההתקנות הראשוניות של הוינדואוס (התקנת חומרה וכו'). 2)ניסיתי לחבר הארדיסק אחר עם וינדואוס חדש מותקן למחשב וקיבלתי מסך כחול. התאוריה שלי היא שמדובר בתקלת לוח אם מכיוון שנראה לי תמוהה שתהיה ל5 וינדואוסים בעיה עם לוח אם של אינטל.
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif או שאני לא מבינה משהו או שאתה

כתבת לא ברור. בגלל שכתבת שאתה טכנאי מחשבים אני קצת חוששת לשאול אבל אנסה בעדינות.
1. לקחת את הדיסק קשיח הזה שיש איתו בעיה להתקין עליו איזה 5 גירסאות WinXP ממקורות (CD) שונים וחיברת אותו למחשב אחר להשלמה של הקבצים מאינטרנט שתוכנת התקנה הודיע כבעייתיים. האם במחשב השני במעבדה הצלחת או ניסית בכלל להפעיל את מערכת הפעלה WinXP מדיסק קשיח הזה? ניסית? הצלחת? לא ניו מסכים כחולים? או שרק העתקת את הקבצים על דיסק קשיח (שאולי חיברת אותו כמשני) והחזרת בחזרה למחשב שהרכבת?
2. ניסית לחבר דיסק קשיח אחר ממחשב אחר שכבר מותקנת עליו מערכת הפעלה WinXP למחשב שהרכב וניסית לעלות את מערכת הפעלה במחשב שהרכבת. בשני המקרים האלה אין מצב שתוכל לעלות מערכת הפעלה. מסיבות: 1. מערכת הפעלה לא הותקנה, אלה נעשה בלגן בתיקה של מערכת הפעלה. 2. מערכת הפעלה הותקנה במחשב אחר וזיהתה חומרה אחרת ולכן יש גם מסך כחול. אני לא יודעת למה אתה כל-כך בטוח שדיסק קשיח בסדר גמור.
מכל ה-
קח את הדיסק קשיח הזה למעבדה ותריץ עליו בדיקה של סקטורים פגומים. כי לפי מה שנראה מהועה הראשונה שלך בזמן התקנה מ-CD שונים כל פעם מתקבלות הודעות על קבצים שונים שיש בעיה להתקין או להעתיק אותם. זה נראה לי כסקטורים פגומים. תנסה לבדוק קודם את זה.
 

redrider

New member
אני קצת מופתע מדברייך

לא פעם ולא פעמיים העברתי דיסקים קשיחים עם מערכת הפעלה קיימת ממחשב למחשב. וינדואוס XP תומך ב פלאג אנד פליי ככה שהחלפת חומרה לא אמורה להיות בעייה. אם ללכת לפי מה שאת אומרת החלפת לוח אם כרוחה בהתקנה מחדש של וינדואוס וזה לא נכון. כנ"ל דרך אגב גם לגבי וינדואוסים 95 ו98. נתקלתי בעבר בתופעה של קבצים שונים שלא ניתנים להעתקה בעת התקנה אך הבעיה בד"כ נפתרה עם החלפת דיסק ההתקנה. אני קצת מרים גבה לגבי עניין ה"תקח את זה למעבדה"ץ. יש לי מעבדה ויש לי תוכנות דיאגנוסטיקה של יצרן ההארד דיסק WESTERN DIGITAL ואני ביצעתי בדיקת הארד דיסק על ההתחלה והכל נראה תקין.
 

redrider

New member
תוספת

מדובר בלוח שעבד על מחשב אחר שפעל במהלך הפסקת החשמל הגדולה לא מזמן אני נוטה לחשוב שהלוח ספג נזק בעת נפילות המתח מכיוון שוינדואוס שהיה מותקן באותו המחשב חדל לעלות והיה נתקע במסך כחול.
 

adia

New member
רגע,רגע תן לי להבין משהו..

העברת דיסק קשיח עם מערכת הפעלה ממחשב למחשב?רק אם תוכל לחזור על זה שוב,אני אשמח להבין. כלומר לקחת דיסק קשיח עם מערכת הפעלה מסוימת שהיה נניח בלוח עם CHIPSET NF4,והעברת אותו ללוח עם CHIPSET אחר וזה עבד לך?
 

דוד20

New member
ואני מופתע מדבריך...

חלונות 9x לא הייתה בעיה להחליף דיסקים קשיחים בין חומרות שונות. לעומת זאת XP ו2000 לא ניתן להעביר דיסק קשיח ממחשב אחד למחשב אחר בעל חומרה שונה. אמנם פעמים בודדות הוא יעבוד, אבל ברוב המקרים יתקבל מסך כחול. מאותה סיבה לא ניתן לעשות גוסט לXP, (אפשר עם המון קומבינות, אבל לא טבעי).
 
למעלה