בעיה בהתקנת המודם של רוטל על XP

~orit~

New member
בעיה בהתקנת המודם של רוטל על XP

הספק שלי זה בזק בינלאומי, וכשבא הטכנאי של רוטל להתקין את המודם על הXP שלי, בהתחלה הXP אמר שהוא לא מצליח להתקין את החומרה, אחר כך הטכנאי פשוט התקין מהדיסק התקנה וזה כביכול הצליח. אבל אחרי שהגדרתי את החייגן, גיליתי שנורת הלינק בכלל לא דולקת... לא משנה איך בסופו של דבר פתאום היא דלקה, התחברתי, וממש כמה שניות אחר כך זה התנתק לי. וזה לא הסתדר. החלטתי להחזיר למחשב שלי את ה98, וב98 זה עובד... (אבל נראה לי שהוא תופס הרבה משאבי מערכת.... וחוץ מזה - מהירות ההורדה לא משהו... המקסימום עד כה היה בערך 30Kbps. החבילה שלי היא של 0.5) בכל אופן, התקשרתי שם לתמיכה איזה שמונים מיליון פעם (חרא של תמיכה) וכל אחד אמר לי משהו אחר. אבל התומך האחרון אמר לי שבגלל שהXP שלי צרוב כנראה שיש בו באג... כי יש להם הרבה לקוחות עם XP והמודם של רוטל עובד להם מצויין.... בקיצור אני כבר לא יודעת מה לעשות... יש למישהו עצה?
 

dov98

New member
נטווז´ן והחייגן

קודם כל צרי לך חייגן WINDOWS לפי ההוראות . חייגי בעזרתו ולא בעזרת חייגן נטווז´ן. תבדקי אם יש שיפור. כמה זכרון RAM יש לך במחשב?
 

dov98

New member
אכן טעות לגבי הספק.

והזכרון במחשב אכן מספיק. תעשי את הדבר הבא: התקיני מהאתר שלנו בלינק הירוק למעלה תכנה לבדיקת מהירות, תעלי בדיקה לשרשור המהירות ונראה.
 

geostant

New member
רוטל ?

חחחחחחחח........ הייתי אצלהם לפני יומיים. הם נכנסו לתחום ההתקנות לא מזמן ואין להם ממש הרבה ידע. זה חייב להיות כבלים נכון ?
 
למעלה