זה אני של הצאט
New member
בעיה בהפעלת תוכנת פקס ../images/Emo61.gif
שלום יש לי מחשב - פנטיום 4 - תוכנת הפעלה וינדוס XP האם ידוע לכם מדוע תוכנת הפקס - WINFAX PRO 10 אינה עובדת יחד עם ה XP
שלום יש לי מחשב - פנטיום 4 - תוכנת הפעלה וינדוס XP האם ידוע לכם מדוע תוכנת הפקס - WINFAX PRO 10 אינה עובדת יחד עם ה XP