בעיה בהפעלת תוכנת פקס

בעיה בהפעלת תוכנת פקס ../images/Emo61.gif

שלום יש לי מחשב - פנטיום 4 - תוכנת הפעלה וינדוס XP האם ידוע לכם מדוע תוכנת הפקס - WINFAX PRO 10 אינה עובדת יחד עם ה XP
 

theFoxx

New member
תוכל להשתמש בפקס המובנה של XP

הוא קל ונוח למדי לשימוש.
 
למעלה