בעיה בהגדרת רזולוציה ../images/Emo35.gif../images/Emo122.gif
שלום, קניתי לאחרונה מסך SAMSUNG 710TM LCD והייתי מאוד מרוצה ממנו כאשר היה מחובר בחיבור אנלוגי. היום חיברתי אותו למחשב חדש עם כרטיס מסך 9800pro וכעת החיבור הוא דיגיטלי (דרך יציאת DVI). הבעיה היא שהתמונה נראת ממש לא טוב והאייקונים של התוכנות שרצות ברקע של המחשב (שמופיעים בפינה התחתית של המסך) נראים מפוקסלים ולא ברורים במיוחד, בהשוואה לתמונה חדה וברורה שהיתה עם כרטיס המסך הקודם במחשב הישן. בנוסף הגודל של הפונטים קטן מאוד. המסך הגדיר עצמו עם רזולוציה של 1024x1280. ניסיתי לשחק עם זה לרזולוציות קטנות יותר אבל זה רק נהיה גרוע יותר והתמונה לא משתפרת וסתם נמרחת. התקנתי מחדש את הדרייברים של המסך וכרטיס המסך אבל זה לא עזר. גם התוכנה של המסך MagicTune לא עובדת עם כל האופציות שבה (האופציה של ה- image...). אני מצרף צילום של התמונה על המסך (שימו לב איך האייקונים מפוקסלים, לדוגמא האייקון של הנורטון אנטיוירוס לא נראה כמו עיגול...) מישהו יודע איך מסדרים את זה? ואם מישהו פה עובד עם אותו מסך, עם איזה רזולוציה אתם עובדים? תודה.
שלום, קניתי לאחרונה מסך SAMSUNG 710TM LCD והייתי מאוד מרוצה ממנו כאשר היה מחובר בחיבור אנלוגי. היום חיברתי אותו למחשב חדש עם כרטיס מסך 9800pro וכעת החיבור הוא דיגיטלי (דרך יציאת DVI). הבעיה היא שהתמונה נראת ממש לא טוב והאייקונים של התוכנות שרצות ברקע של המחשב (שמופיעים בפינה התחתית של המסך) נראים מפוקסלים ולא ברורים במיוחד, בהשוואה לתמונה חדה וברורה שהיתה עם כרטיס המסך הקודם במחשב הישן. בנוסף הגודל של הפונטים קטן מאוד. המסך הגדיר עצמו עם רזולוציה של 1024x1280. ניסיתי לשחק עם זה לרזולוציות קטנות יותר אבל זה רק נהיה גרוע יותר והתמונה לא משתפרת וסתם נמרחת. התקנתי מחדש את הדרייברים של המסך וכרטיס המסך אבל זה לא עזר. גם התוכנה של המסך MagicTune לא עובדת עם כל האופציות שבה (האופציה של ה- image...). אני מצרף צילום של התמונה על המסך (שימו לב איך האייקונים מפוקסלים, לדוגמא האייקון של הנורטון אנטיוירוס לא נראה כמו עיגול...) מישהו יודע איך מסדרים את זה? ואם מישהו פה עובד עם אותו מסך, עם איזה רזולוציה אתם עובדים? תודה.