בעיה בגלישה אל YNET (בלבד) עם IE7.0 על Vista

בעיה בגלישה אל YNET (בלבד) עם IE7.0 על Vista

לא ניתן לפתוח את אופציית "תגובה" במדור "חדשות" ( מתקבלת הודעה המוצגת בתמונה ) כמו כן לא ניתן להגדיל תמונות למרות שלידן מסומן סימן ה"הגדלה" ( זכוכית מגדלת ). עם אותן אופציות אצל NRG ( ואתרים אחרים ) אין שום בעיה. מה זה יכול להיות ? איזו הגדרה ( אולי בין הגדרות ה"אבטחה" ) יש לשנות ? לאינפורמציה כללית : במחשב מותקנות גם JAVA של מיקרוסופט, וגם זו של SUN ושתיהן מצב "פעיל". כמו כן מותקן Flash Player גירסה 9e ( החדשה ביותר ) ורמת ה"אבטחה" במדור "אינטרנט" = בינונית. תודה מראש לכל מי שימצא פתרון ! ניסיתי כמעט הכל,אולי דילגתי על איזו הגדרה חשובה אשר גם כ"ברירת מחדל" גורמת את הבעיות, כי גם ה-"איפוס" לא שינה כלום.
 

blzvi

Active member
שתי ג'אבות במחשב ? אתה לא חושב שזה לא בסדר?

התגובה וזכוכית המגדלת הם JAVASCRIPT . תסיר את מה שיש לך ותתקין רק את זו של SUN .
 
אין כל קשר לכמות -JAVA דפדפן

שנים אני גולש עם 2 ה-JAVA במקביל והכל דפק כמו שעון. ולראיה - כל יתר האתרים עובדים פרפקט, גם לחצני ה"תגובה" שלהם, גם אופציית הגדלת תמונות ( למשל אצל NRG ) , ממש הכל. הבעיה רק אצל "חדשות YNET" ורק עם VISTA. אותו דף ממש ( גם עם 2 ה-JAVA ) אלא על XP מגיב נכון ללא בעיה.. ועוד משהו : גם בגלישה עם FIREFOX - אותו קליק מביא רק דף לבן, כמו כן קליק בנסין להגדיל תמונה. מסקנה ? אין לתקלה הנ"ל שום קשר אל דפדפנים והגדרותיהן, סוג ה-JAVA וכו' . כנראה הבעיה באיזו הגדרה פנימית של מערכת ההפעלה או מה שיותר מתקבל לי על הדעת - חוסר תאימות של האתר עם מערכת הפעלה זו. פניתי אל אנשי YNET, הציעו שטויות מיץ עגבניות ("נקה Cookies וסגור אנטי-וירוס..." אשר מראש ידעתי כי לא יעזרו אך בכל זאת ניסיתי כמו ילד טוב רק כי לא להגיד "לא" , אך כמובן התברר היו רק ככוסות רוח למת...) אני זקוק לעוד עצה, אך פעם משהו יותר מקורי.
 

blzvi

Active member
אני מהאלה שעובדים גם ב VISTA

ואני מצהיר בזאת שאין לי שום בעיה באתר YNET . נסה בקליק ימין ו open in a new tab
 
א אני מקבל כרטייה חשה ובתוכה בדיוק אותו

HTTP403 אז אין לי שום הסבר נוסף, סגרתי "חומת אש", סגרתי אנטיוירוס, הגרתי את כל הגדרות "אבטחה" כ"ברירת מחדל", נייתי את כל הקבצים הזמניים, התקנתי שוב Flash, לאחר שהסרתי, ממ שום ד לא עוזר. גם כאן אצל "תפוז" לפעמים אני מקבל אותו דף (403 ) ואחרי "ריענון" מוצג דף נכון. אך אם הבעיה לא אצל YNET, למה בכל יתר אתרים אין שום תקלהו ? אותו מחשב, אותו דפדפן, אותה VISTA, רק אתר של מישהו אחר. מה ההסבר שלך למקרה כזה ? אנסה לשנות גם IP דרך הספק, כי כנראה אצלי הוא לא מתחלף בכל התקשרות כמו אצל אחרים.אך בכל זאת למה ככה ? אל תענה לי, כי אצלך הכל בסדר, נסה לנחש רק למה אצלי לא בסדר. אם אצל עוד כמה עשרות אלפים הכל עובד נכון אותי זה לא מנחם,כי אין לי מושג למה אצלי לא כך ? זו השאלה הדורשת פתרון.
 
קראתי, אך קראתי גם את זה :

Microsoft does not recommend installing this software on primary or mission critical systems. אז אמתין לגירסה הסופית, למה להכניס ראש עדיין חצי בריא אל מיטה לגמרי חולה ? לא בוער. ליד 300 התגובות של אחרים, אני יכול להתאפק ולא להגיב גם למשהו אשר אולי חשבתי להגיב.
 

blzvi

Active member
הרושם הוא

ולא בגלל הויסטה אלה בגלל ה IE שמקבלים תגובה "אי אפשר להציג דף זה " מהר מדי ,מרעננים והנה זה מופיע .זה קורה גם אצלי לא רק בויסטה,גם ב XP ובאתרים שונים . אני סבור שהבעיה נעוצה אצל נותן השרות ולמרות שהם כבר מציעים מהירות 8M זה אולי משפר DOWNLOAD אבל לא מזיז לגלישה .
 
לא נראה לי קשור לספק, כי הרי אני ובר ממחש אל

מחשב, שניהם ( לפי התור, לא דרך "ראוטר" ) מתחברים אל אותו ספק באותה מהירות, אלא אחד על ויסטה והשני על XP. אז של XP נכנס אל אותו דף של YNET עם אותו דפדפן דיוק ואין בו שום בעיה בקליק על "תגובה" או הגדלת תמונה, וכמה דקות אחר כך עם ה-VISTA - הנה בעיה. ואנ חוזר ומדגיש - רק עם האתר של YNET, בשום אתר אחר אין אותה בעיה. כל הקליקים עובדים ( כלומר כל הjavascripts פועלים כסידרם, רק אצל YNET אני מקבל במקום דף טופס התגובה - דף 403, כך גם עם קליק על הזכוכית המגדלת ליד התמונות בה בשעה עם אותם לחצנים אצל NRG אין שום בעיה ( כלומר הגרות ה-Javasript. כנראה נכונות ( ב-IE ) אז הספק שלי לא אוהב את הקומבינציה ( קומבינה...) VISTA עם YNET או מה ? למה עם הFF אותן בעיות ? הרי בין 2 הדפדפנים אין כל קשר. תעלומה...( כבר היה אחד מטומטם לגמרי שהציע לי כפתרון גם לפרמט את המחשב.מילא, אלהים ברא גם מטומטמים כי כנראה לא היתה לו ברירה, אך למה הוא שולח אותם לגלוש באינטרנט ? שיקח אותם אצלו שיעשו לו קצת ניקיון ). טוב, נשאיר את הבעיה הזו לפעם אחרת, אחשוב עליה עד שאמצא לה פתרון.
 
Qst -אני צריך אותך רק כדי שתמצא לי פתרון

לא כדי שתחפש אצלי טעויות מקלדת. אותן אוכל לתקן לבד, אם הייתי מבזבז על כל דף זמן נוסף. מה לעשות ואני מסתכל אל המקשים ולא מה יוצא מהם אל המסך.
 
למעלה