בעיה באקספלורר

בעיה באקספלורר

יש לי חלונות 98 ואקספלורר 6 והבנתי שזה לא מומלץ שהשניים האלה יהיו ביחד. השאלה שלי היא כזו: האם לאחר שבמחשב שלי קיימת גירסא מתקדמת יותר של האקספלורר (גירסא 6) אני אוכל להתקין גירסא נמוכה יותר והיא תתקבל בברכה במחשב? כי אמרו לי פעם שאם יש על המחשב גירסא מתקדמת יותר לא ניתן לחזור אחורה בגירסאות זה נכון? אני אצרף בנוסף את הקישור לשירשור מפורום תמיכה טכנית כדי שתוכלו להבין היטב את הבעיה ואולי תהיה לכם תשובה בשבילי. תודה רבה
 

Y0NaTaN

New member
אקספלורר 6 עם 98

עובד לפעמים מצויין ולפעמים גרוע. תלוי במחשב עצמו. אצלי יש P-4 עם 256RAM, היה לי עד לפני כחצי שנה 98 ועבדתי עם אקספלורר 6.0 והכל עבד אחלה. אפילו יותר טוב מאקספלורר 5.0 שבא עם ה-98. אך אני יודע שיש להם 98, והוא נתקע כל הזמן, מודיע שיש בעיות, לא מצליח להיכנס לאתרים ועוד ... אם אצלך הכל עובד בסדר, אז תישארי עם האקספלורר 6.0. אבל אם יש אצלך בעיות, אז תחזרי ל-5.0, או תעברי ל-5.5. כדי להסיר את אקספלורר 6.0 מהמחשב - לוח בקרה >> הוספה/הסרה של תוכניות >> סמני את Internet Explorer 6.0 >> הסר. עכשיו יהיה אצלך את 5.0, הגירסה שבאה עם ה-98. אם תרצי להתקדם ל-5.5, שהוא לא מזיק ל-98 כמו האקספלורר 6.0, תוכלי להוריד אותו מקישורי הפורום >> הורדות. איתו אין הרבה בעיות למשתמשים ב-98, כמו עם אקספלורר 6.0.
 
המחשב שלי לא משהו

ויכול להיות שזה מוסיף לבעיה. אם נכנסת לקישור אז בטח ראית את ההודעת שגיאה שהוא מביא ככה סתם מתי שבא לו. כתבת לי איך להסיר וכתבת שיהיה אצלי את גירסא 5.0 זאת אומרת שברגע שאני מסירה את הגירסא הנוכחית הקודמת מופיעה בלי צורך שאני אתקין אותה? וזה אפשרי לאחר שבמחשב הייתה גירסא מתקדמת יותר תהיה גירסא ישנה? ושוב תודה.
 
למעלה