בעיה באימיול.. (לא "מזהה נמוך")

dror840

New member
בעיה באימיול.. (לא "מזהה נמוך")

יש לי מזהה גבוה, יש לי מספיק מקורות לקובץ, הפורטים שלי נבדקו ועובדים (אין לי ראוטר, משתמש בקספרסקי, פיירוול של וינדוס מבוטל). בנוסף היחס העלאה\הורדה שלי גבוה (העלתי כמעט פי 5 ממה שהורדתי). למרות כל זאת, ההורדה לא מתחילה כבר הרבה זמן, וכשהיא כן מתחילה זה בקצב נמוך מאוד ולכמה דקות בלבד. משתמש באימיול דיב פרו 2007 וינדוס XP SP2 אינטרנט 1.5M השתדלתי לתת את כל הפרטים, מקווה שמישהו פה יכול לתת פיתרון. תודה מראש.
 

AKben

New member
אימיול

איך אתה מגדיר "מספיק מקורות" ? קובץ עם הרבה מקורות, לטעמי, הוא קובץ עם מעל 300 מקורות. בנוסף, עוד לפני שמתחשבים במספר המקורות צריך לבדוק את הגדרות החיבור שלך בתוכנה. כמה אתה מעלה? אם אתה מעלה במלוא רוחב הפס שמוקצה להעלאות, המצב לא טוב, האימיול משתמש בחלק מרוחב הפס כדי לתחזק את ההורדות. ההמלצה הרווחת היא שמהירות ההעלאה תהיה בערך 80% מהיכולת השתמש באשף שנמצא בהגדרות החיבור כדי להגדיר את החיבור שלך בצורה הטובה ביותר: הוא נמצא ב- העדפות >> התחברות >> אשף אם החיבור שלך לא נמצא ברשימה בחר ב"מותאם אישית" ושם תינתן לך אפשרות להכניס ידנית את מהירות ההעלאה וההורדה שלך. ותזכור, באימיול העיקר זה סבלנות
 

dror840

New member
אני מכיר את כל ההגדרות האלה...

ומבצע אותם.. קיוויתי אולי לתשובה שספקית האינטרנט שלי מגבילה אותי או משהו בסגנון.. (ואני משתמש בפורטים רנדומליים) טוב. כנראה שהפרד בעייתי. אני משתמש ב-DC ושם הוא מוריד לי בקלות על מלוא רוחב הפס. כנ"ל בביטורנט (למרות שקצת פחות ולעיתים רחוקות יותר. אבל שם אני יודע מה הבעיה שלי). אני משתמש בפרד רק בגלל שרק שם יש את מה שאני צריך.. קבצים נדירים. (בלי קשר לזה שגם קבצים פופולריים, כאמור, לא יורדים לשביעות רצוני) תודה בכל אופן. נמשיך לזחול.
 

dor and more

New member
אנ י גילתי כל פעם מחדש שעם אימיול-

זה פשוט להיות מחבור לאט לאט את מקבל עדיפות בתור- אבל אני לא מכסה את המחשב בכלל חוץ מ24 שעות בשבוע. אני מורידה על קצב של 200 מ"ב פשוט תשאר מחובר ולא תאבד את התור.
 

dor and more

New member
כמה טעיות ../images/Emo163.gif ההודעה התקנית-

זה פשוט להיות מחובר לאט לאט אתה מקבל עדיפות בתור- אני לא מכבה את המחשב בכלל חוץ מ24 שעות בשבוע. אני מורידה על קצב של 200 מ"ב פשוט תשאר מחובר ולא תאבד את התור.
 

dror840

New member
תאמיני לי..

אם את מחפשת קבצים פופולריים ואפילו קצת פחות פופולריים, אין צורך לחכות ימים לתור שלך. כמה פעמים מצאתי את עצמי מוריד איזה שיר בפרד.. ופאק חוזר אחרי כמה שעות ועדיין לא ירד. פותח ל10 דקות DC ומוריד.ומרגיש כמו איזה טמבל שהתעצלתי לפתוח עוד תוכנה עד אז...
 
למעלה