בעיה באיימיל...

zandberg

New member
בעיה באיימיל...

בימים האחרונים פתאום אני לא מצליח לשלוח ולקבל הודעות באימייל שלי.. מה הבעיה אני בכלל לא יודע, אז צירפתי את הודעת השגיאה שקיבלתי, אז מי שיודע בבקשה לעזור, כי אני צריך לקבל מייל דחוף ביותר..
 

aaronc76

New member
ראשית ממליץ לך

להתקשר לספק האינטרנט שלך... הדבר היחיד שעולה לי בראש זה ששרתי הדואר שלך לא מוגדרים כמו שצריך !
 

bobx

New member
../images/Emo45.gifחחחח לקח לי זמן לכתוב את שלי../images/Emo8.gif

 

bobx

New member
חם../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif אני קופא מ../images/Emo186.gif פה../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif

 

aaronc76

New member
חום פנימי

של המעבד האישי שלי...יש לי בערך 39 לא משהו לקנא בו !
 

bobx

New member
הוא לא מצליח להתחבר לשרת שלך...

תתקשר למוקד התמיכה של בזק (לחיבור שלך לאינטרנט) ותשאל אותם אם יש להם בעיה כלשהי עם הPOP3.. (שזה הפרוטוקול של העברת הדואר בו אתה משתמש..) אם לא - בקש מהם שידריכו אותך אחד לאחד איך להגדיר מחדש את קבלת הדואר מהOUTLOOK EXPRESS שלך...
 

zandberg

New member
התקשרתי......

והם אמרו לי שזה בטח בעיות הגנה שעושים את זה, אבל מה שאני יודע שאין לי פירוול, וגם יש לי את זה תמיד ופתאום זה רק עושה לי את הבעיות המייל.. אבל אני זוכר שבשבוע שעבר היה לי הודעות שגיאה מהנורטון שאומר שיש שגיעה באיימיל, אז זה תמונה מתוך הנורטון שאומר שיש בעיה בסריקת האימייל היוצא, וזה גם עושה על זה הודעות ארור.. הטכנאי המליץ לי למחוק את הנורטון ולהתקין שוב, אבל אין לי את זה בדיסק..
 

aaronc76

New member
קודם כל...

אל תיקח את מה שאומרים לך בתמיכה בתור מילה אחרונה ! בד"כ יושבים שם אנשים שלא ממש מבינים יותר ממך וממני. תבקש לדבר עם האחראי, שלו יש בד"כ ידע טוב יותר ורב יותר. הורדת עידכונים של הווינדוס לאחרונה ? תנסה להוריד זה רק יכול לעזור... חוץ מזה אין לי מה להגיד בשלב זה !
 
למעלה