בסרט אירוטי

ערודה

New member
בסרט אירוטי

עומד לו הכלי גדול וכך הרבה זמן ולחבר שלי לא כך?
 

sigal9690

New member
תשובה שקראתי בפורום אחר

בחור התלונן שיש לו איבר גדול מידי (???? כן יש גם דברים כאלה) אז מישהוא יעץ לו לנסוע לגרמניה או איפהשהוא ולהיכנס לסוכנות כזאת של שחקני פורנו, ולהראות להם את הגודל, וא יקבלו אותו לעבודה. אולי זה מסביר למה תמיד בסרטים האלה לבחורים יש ממש איבר כמו של חמור. מנסיון אישי אני יודעת שבדרך כלל לבחורים בישראל יש איבר הרבה יותר קטן מזה שבסרטים.
 
סמיםםםםםםםםםםםם

כשמסניפים קוקאין איבר המין הזכרי עומד זקוף יותר זמן והגבר מתקשה לגמור אבל כשהוא גומר העוצמה גדולה הרבה יותר. זאת הסיבה לזה שבסרטים כחולים לוקח להם שנה לגמור ואז אני שואלת מה קורה לאשה המסכנה, לפעמים נערה מנוצלת, שצריכה שעתיים לסבול. בשביל הסרט.
 
סרטי פורנו אינם מדע מדויק ותפקידם

לא ללמד ולחנך מינית. תפקידם לגרות ולשם כך הם מעוותים את המציאות. אך תקחי שום דוגמא לא על גברים ולא על נשים מהסרטים האלה - כי נכונו לך אכזבות רבות ומידע משובש שרק יתסכל אותך ואת בני זוגך. כמובן שגודלם של אברי המין שם מעוות וגם משך הזקפות שם אינו ארוך רק בגלל שהשחקנים צורכים סמים אלא גם בגלל שהסרטים נערכים וקטעים מחוברים זה לזה, במציאות שום דבר לא נראה ולא נשמע כמו סרט פורנו.
 

shirlya27

New member
קצת קשה להתעלם....

...וגם לשכוח את מה שראה מי שצפה בסרט פורנו. את הנעשה אין להשיב אבל לפעמים זה פשוט נראה שהבחורה ממש סובלת... תודה על תשובתך.
 
למעלה