בסימן הגשם שמנע מאיתנו לצאת החוצה
לצלם, והצילומים היפים שהועלו כאן קודם, אני מעלה שלישיה שלי שצולמה בגינה. סיפור קצר - כאן בירושלים הצליף מדי פעם בפעם גשם דק, והטיפות התנחלו על העדשות, והייתי צריך כל פעם לחזור וליבש את המים, אבל את שיא האיוולת עשיתי בתום הסדרה. לאחר ששלפתי את כרטיס הזכרון מהמצלמה להעביר את הצילומים למחשב, התבלבלתי עם כרטיס דומה ששכב על השולחן, את הכרטיס הדומה הכנסתי למחשב ואת הכרטיס המצולם החזרתי למצלמה והרצתי פורמט בעליזות. שנייה לאחר מכן הבנתי את הטעות. לא היתה לי הרגשה נעימה כל כך בלשון המעטה. אבל - תוכנת DIR היקרה שחזרה את הכל, כולל צילומים ישנים שהיו בכרטיס. אח"כ שילמתי שכר לימוד וישבתי שעה לערך למספר את כל הצילומים מחדש. לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה. אז במזל גשם וט"ו בשבט - הראשונה - טיפה על אבקן.
לצלם, והצילומים היפים שהועלו כאן קודם, אני מעלה שלישיה שלי שצולמה בגינה. סיפור קצר - כאן בירושלים הצליף מדי פעם בפעם גשם דק, והטיפות התנחלו על העדשות, והייתי צריך כל פעם לחזור וליבש את המים, אבל את שיא האיוולת עשיתי בתום הסדרה. לאחר ששלפתי את כרטיס הזכרון מהמצלמה להעביר את הצילומים למחשב, התבלבלתי עם כרטיס דומה ששכב על השולחן, את הכרטיס הדומה הכנסתי למחשב ואת הכרטיס המצולם החזרתי למצלמה והרצתי פורמט בעליזות. שנייה לאחר מכן הבנתי את הטעות. לא היתה לי הרגשה נעימה כל כך בלשון המעטה. אבל - תוכנת DIR היקרה שחזרה את הכל, כולל צילומים ישנים שהיו בכרטיס. אח"כ שילמתי שכר לימוד וישבתי שעה לערך למספר את כל הצילומים מחדש. לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה. אז במזל גשם וט"ו בשבט - הראשונה - טיפה על אבקן.