בסוף שנות ה־70הציעה הרכבת תוכנית למסילה חדשה לירושלים

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
בסוף שנות ה־70הציעה הרכבת תוכנית למסילה חדשה לירושלים

בסוף שנות ה־70הציעה הרכבת תוכנית למסילה חדשה לירושלים
תוואי של 60 ק"מ ב־35 דקות (הערכה), כאשר התוואי דרש 'רק' חציבה של 2 מנהרות של 3 ק"מ.

התוכנית לא הגיעה לידי ביצוע כמובן, ונשארה בתור אנקדוטה היסטורית.
http://www.jpress.org.il/Olive/APA/...de=image&href=DAV/1978/08/08&page=11&rtl=true
 

amit1270

New member
זאת חלופה "M", שנפסלה מסיבות פוליטיות/מדיניות

בסוף שנות ה־70הציעה הרכבת תוכנית למסילה חדשה לירושלים
תוואי של 60 ק"מ ב־35 דקות (הערכה), כאשר התוואי דרש 'רק' חציבה של 2 מנהרות של 3 ק"מ.

התוכנית לא הגיעה לידי ביצוע כמובן, ונשארה בתור אנקדוטה היסטורית.
http://www.jpress.org.il/Olive/APA/...de=image&href=DAV/1978/08/08&page=11&rtl=true
זאת חלופה "M", שנפסלה מסיבות פוליטיות/מדיניות
למעשה זה המשכו של הקו למודיעין, בשינויים מסוימים.
&nbsp
מאוד נהניתי לקרוא את הכתבה... מנכ"ל הרכבת דאז היה ממש "קול קורא במדבר" בזמן שרק מעטים הבינו את חשיבותה של הרכבת (עד היום נותרו כמה שרידים של בעלי דעה דומה..). הוא אפילו הבין שהוצאת תחנת הרכבת מתל אביב הייתה טעות...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשלח לנחמיה המומחה...

זאת חלופה "M", שנפסלה מסיבות פוליטיות/מדיניות
למעשה זה המשכו של הקו למודיעין, בשינויים מסוימים.
&nbsp
מאוד נהניתי לקרוא את הכתבה... מנכ"ל הרכבת דאז היה ממש "קול קורא במדבר" בזמן שרק מעטים הבינו את חשיבותה של הרכבת (עד היום נותרו כמה שרידים של בעלי דעה דומה..). הוא אפילו הבין שהוצאת תחנת הרכבת מתל אביב הייתה טעות...
תשלח לנחמיה המומחה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה