בננות

Sunset Night

New member
בננות../images/Emo94.gif

אם מישהו מתחיל איתכן סתם ככה, באופן הכי בלתי צפוי. סתם ככה באמצע הרחוב. ולא במשפט דבילי או בניסיון שקפקף כאילו לפתח שיחה בספונטניות, אלא פשוט ניגש ואומר "היי. את מוצאת חן בעיני. מתחשק לך להיפגש מתישהו לכוס קפה?" ככה ישר בפנים. מה הסיכויים שתסכימו? (מתאר לעצמי שזה תלוי במצברוח ובטעם שלכן בבחורים, אבל באופן ככלי).
 
מלחיץ משהו.

אני כבר אמרתי בעבר שאני מעדיפה סיטואציה כלשהי בשביל זה, הכרות מוקדמת או מסגרת משותפת. כי אז, ע"ס מה הוא התחיל איתי? זה שאני כוסית <נגיד...>?
 

צומיש

New member
ת'אמת

אני במצבי היום הייתי אומרת שיש חבר
אבל אם לא והוא היה מוצא חן בעייני היה יוצא משהו מזה בכל זאת יש לו את הגאטס... להגיד משהו כזה לבחורה ..
 

linu2

New member
אותי זה לא מלחיץ

ואם אין לי חבר וגם הוא מוצא חן בעיניי אז מגיבה בחיוב.
 
בדיוק כמו שסנסט אמר...

תלוי במצב רוח ואם הוא ימצא חן בעיניי... אני מאמינה שאין חוקים לדברים האלה.. אתה יכול למצוא את אהבת חייך בתור לקופה עם החלב ביד..מי יודע...
 

נ ו ל י 1

New member
כמו שאמרת....

אם הוא ימצא חן בעניי והוא עושה את זה טוב, ולא כמו כל הבחורים שסתם מתלהבים שהם רואים בחורה יפה.... אז אפשר לשקול את זה ברצינות... וכן היו לי שני מקרים שונים:
היה אחד שניסה להתחיל איתי ושאל אם אני רוצה לצאת איתו לשתות משהו, והוא ממש לא עשה לי את זה אז פשוט מאוד אמרתי לו שלא... אפילו שהוא הלך וחזר ונידנד ]שוט אמרתי לא!!!
והיה עוד אחד אבל זה סיפור ארוך שכן עשה לי את זה וישבנו ודיברנו בערך 3/4 שעה.... אבל על זה אני יכולה לפתוח הודעה שלמה....
 

jessy19

New member
די מלחיץ...

מישהו התחיל איתי בתחנה המרכזית לפני איזה כמה חודשים והוא עשה את זה לא בצורה ערסית אלא בצורה כנה וחמודה אבל זה נורא הלחיץ אותי, נתתי לו בכל זאת את המספר טלפון שלי והוא התקשר אחרי 10 דקות לומר שהוא מתגעגע- זה אמר לי לסיים את כל העניין- אין צורך לומר שלא נפגשנו שנית וטוב שכך.
 

jessy19

New member
זה מאוד החמיא לי...

אבל זה נורא מלחיץ שיש לך בערך שנייה להגיב מבלי לחשוב אם בכלל מתאים או לא מבלי להכיר את האדם.
 

free soul

New member
../images/Emo6.gif יוווו.. הזכרת לי משהו

ככה תבוא גם התשובה... לפניי שנה.. עוד שלא היה לי רכב.. הייתי בתל אביב הייתי צריכה לעשות איזשהו מבחן ששלחו אותי מתל השומר [הייתי שם פקידה] הקיצור.. עשיתי ת'מבחן.. הזמנתי מונית.. והיתקשק לי ללכת לעזריאלי.. לבד הייתי.. זה היה ממש מוקדם בבוקר..כאילו.. המבחן היה בשמונה בערך והסתיים בתשע. בקושי היו אנשים בעזריאלי.... אז המשכתי להיתלגלל.... ופתאום.. ראיתי מישהו יושב על איזה בר כזה לי הטלפונים הציבוריים [מי שמכיר טוב את עזריאלי..] המשכתי ללכת ופתאום חתכתי לטלפונים הציבוריים... היתקשרתי לחברה שלי שתבוא.. [היא לא יכלה מסיבות מסויימות] ופתאום אני רואה את אותו הבחור לידי! וואו... מה זה...? שאלתי אותו אם הוא צריך את הטלפון.. [כאילו לא היו פנויים שם עוד טלפונים] הוא אמר שלא. הקיצור, ניתקתי.. והוא אמר שאני מאוד מוצאת חן בעיניו והוא ישמח מאוד להזמין אותי לקפה.. איזה קפה ואיזה נעליים! היינו תקועים בשירותים איזה שלוש שעות... [המבין יבין..
]
 

lulit

New member
../images/Emo31.gif אני הייתי נלחצת מזה

מעדיפה הכרות מוקדמת. עם המצב של היום, זה נשמע לי גם קצת מפחיד.
 

noa135

New member
קודם כל אני אומר שה"רושם הראשוני"

היה משחק כאן תפקיד גדול.. ואני לא מדברת על מראה חיצוני (למרות שזה חשוב לא פחות..כל ענין המשיכה) אבל בעיקרון זה תלוי איך הבחור נראה.. נראה מבחינה של רושם.. נראה נורמלי וסביר.. ומעבר לזה? אני הייתי מבקשת מספר טלפון ואולי הייתי מדברת פעם או םפעמםי בטלפון ורק אח"כ קובעת. אני לא אדם ש"פוסל" בחור בשניה הראשונה..
 

אקסיומה

New member
ת'אמת...

מישהו כבר התחיל איתי ככה, ולא ממש ידעתי איך להיפטר ממנו אחרי זה כי הוא היה ממש נודניק לגבי הצעת הקפה... אז הסכמתי... הסכמתי והצטערתי. מהרגע שהגעתי אליו הוא התחיל לנסות כל מיני טכניקות של נגיעות והתקרבויות, כאילו הוא נגע "במקרה"... אז אמרתי לו יפה שלום, קמתי והלכתי. לפעמים קפה הוא לא סתם קפה...
 
למעלה