בני קורא לאבא שלי אבא

ornabar2010

New member
בני קורא לאבא שלי אבא

שלום ,
בני ( כך נראה לי ) , בן שנה ו 11 חודשים בנה לו עולם שיש בו אבא .

לסבא ( אבא שלי ) הוא קורא אבא . למרות שאנחנו פוגשים את אבא שלי רק פעם בשבוע (ומתקשרים כל יום ) בני קשור אליו מאוד וקורא לו אבא . אני מתקנת לסבא אבל הוא ממשיך לקרוא לו אבא .
זה לא שהוא לא יודע להגיד ס ( יודע לומר סוס ) . אני יודעת שסבא מילה קשה יותר מאבא .
והיום קרה ארוע נוסף מפתיע . כאשר בכה במיטה קרא " אמא , אבא , אמא , אבא .." זה ברור לי שזה העתק של מה ששמע בגן מילדים אחרים.
מה דעתכן ? מכירות את זה ? כיצד אתן מציעות לפעול ?

תודה

שבוע טוב

אורנה
 

אורora

New member
איך את קוראת לאבא שלך?

אם את קוראת לו אבא אז יכול להיות שהוא פשוט מחקה אותך?

בכל מקרה אני לא חושבתשבן שנה ו 11 חודשים בונה לו עולמות אם או בלי אבא.
הוא פשוט מתחיל להיות מודע לקיומו של המשהו הלא ברור הזה שניקרא אבא. ( מהגן כמובן ) ומתרגל. מתרגל את המילה מחקה ילדים אחרים שאומרים אבא שהם בוכים.
גם בן ה-6 שלי וילדים רבים אחרים שאני מכירה אומרים אבאלה שהם בוכים. ותאימי לי שהוא יודע היטב שאין לו אבא ולא בונה שום עולמות דמיוניים עם אבא. הוא פשוט התרגל לחיקוי הזה מילדים אחרים וזה נישאר.

מוכר , ברור שמוכר
דעתי - שזה טבעי ורגיל.
לפעול - אין מה לפעול. פשוט כלום. ( מקסימום - שהוא קורא לסבא אבא תמשיכי לתקן. שאת מדברת איתן על אביך תקראי לו סבא ותנסי לא לקרוא לו אבא ליד הילד.)
 

דש1דש

New member
מחזקת את דיברי אורורה.

קודם כל לפחות לתקופה הקרובה להעביר את כולם לקרוא לו סבא (את, אצלנו אפילו אמא שלי קוראת לאבא שלי סבא ליד הנכדים (לא יודעת, אולי תמיד?
)
הרבה ידלים ובעיקר שלנו קוראים לסבא אבא, זה קורה לרובינו, ככה שאל תקחי את זה קשה

חכי שירדוף אחרי גברים זרים ברחוב ויקרא להם אבא (צריך לפתח חוש הומור כדי שלא להיות מובכת מזה!) גם זה לא נורא (רק אתמול ילד קטן שאינני מכירה נדבק לי לרגל וקרא לי אבא
)
אם לא ניתן לכאלו אירועים לזעזע אותנו - הילדים לא יחשבו שזה חריג ולא יפתחו סביב זה רגישויות...

דרך אגב בנותי והן די גדולות כבר עדין הרבה פעמים מתוך בהלה קוראות "אבאלה" סתם הרגל, משהו שהן שמעו ונדבק. אני צוחקת, לא יותר.

יהיה טוב.
ברוכים הבאים!
 
למעלה