בני חזר מחול מה עליו לשלם

toshko

New member
בני חזר מחול מה עליו לשלם

בני חזר ממקסיקו אחרי שנתיים ושבע חודשים רצופים.לפני צאתו מהארץ עבד ושילם דרך המעסיק את דמי הביטוח. מי יודע מה עליו לשלם היום ומה דינו.עלי לציין שלא ידענו על תוכניותיו מראש ,ולא ידענו שצריך לידע את ביטוח לאומי. תודה
 
למעלה