בני זוג לצלילה - עוגן

ziv94

New member
יורד בשישי בלילה

אני רוצה לרדת שישי בלילה עד מוצ"ש אם נתארגן אז יש לי רכב זיו-0523525697
 

EytanR

New member
גם טרמפ וגם בן זוג

יורד לאילת יום רביעי בערב - יש מקום ברכב מחפש בן.בת זוג לצלילה חמישי שישי
 

חול1

New member
מי מעונין לצלול באשקלון לסי גרד

בסופ"ש? היה שרשור על זה אבל אני לא מוצא אותו..
 

חול1

New member
יוצאת צלילה בשבת בעשר ושלושים.

רצוי נייטרוקס 36 %. אם אתה רוצה לצאת אתה צריך להרשם ביום שישי ולהזמין מיכלי 15 עם אתה מעונין. אנא הודיע לי האם אתה בא. ואולי יש אחרים שמעונינים?
 

yochaib

New member
חול אני מצרף לך קצת חומר עליה

קח בחשבון בים תיכון ככל שמדרימים ראות נעשית נדירה המועדון הוא צוללי הדרום באשקלון שהוא "מועדון דיגים מגניב" (ssi , ANDI) לפי המידע בדוקטורט של הליוס יש גם טכני אני יכול להתחייב על נייטרוקס (זה ראיתי במו עיניי) מידע נוסף :תאור .ספינת הצלה באורך של כ-40 מ', טבועה מול חופי אשקלון הספינה נבנתה בשנת 1960 בסקוטלנד כספינת הצלה. 30 שנה אח"כ "עלתה" לארץ והועסקה בחקלאות ימית. הספינה הוטבעה מול חופי אשקלון ב-7.10.2000 כאתר .צלילה גשר הפיקוד פתוח משני צדדיו למעבר צוללים וישנו מעבר לתוך תא הקברניט שמאחורי הגשר. בסיפון הקידמי הושארו פתוחים שני מחסנים בדופן ימין ומחסן אחד בדופן שמאל. המחסנים קטנים, עד 2 מ' רוחבם. בירכתיים ניתן להכנס למסדרון תאי הצוות אולם לא ניתן להכנס לתאים עצמם אלא רק להציץ לתוכם. הושארו פתוחים גם המטבח וחדר האוכל עם יציאה שנפרצה בתיקרת המטבח. בסוף ינואר 2001 הוטבע סינקר גדול כ-60 מטרים מהאונייה, ישנו חבל היוצא .מחרטום האונייה ומוביל לסינקר :הגעה :.אתר הצלילה נמצא מול חופי אשקלון בנ.צ ,034o 31.8' E .31o 43.00' N .האונייה איננה מסומנת במצוף, ההגעה היא עפ"י נ.צ. ואקו-סאונדר :עומק מקסימלי .עומק קרקעית: 32 מטר .עומק החלק העליון של הספינה: 24 מטר .עומק עיקר הסיפון: 27 מטר :הערות .מומלץ להצטייד בפנסים, יש להזהר בכניסה לחדרים - המעברים צרים חלודים וחדים!!! מי שרוצה לצלול עם 15 ליטר שידבר איתם מראש .לכתבה רחבה: כתב העת "צלילה", גליון 25, ינואר רפי אם אתה רוצה את הפלאפון של אבי תגיד לי ואני אשלח לך במסר צלילה מיוחדת במינה והים הוא ל*מתקדמים*
 

חול1

New member
המון תודה, מעונין בפלפון של אבי.

לפחות חמש פעמים פניתי לצלול שם ותמיד לא היו תנאי צלילה..מקווה שכעת יהיו.חבל שאתה לא יכול להצטרף.
 

zigi4u

New member
SEA GUARD

עומק הסיפון הוא 30 מטר,יש כבר מזמן מצוף קבוע (ומאוד גדול דרך אגב) מצב הים באיזור אשקלון קצת גבוה ולא הכי נוח לצלילה,מצב הראות משתנה בקיצוניות ודי מהר בסביבת האוניה,וזאת בשל הראות הלא ממש טובה באזור בכלל ובוצה באיזור הספינה בפרט.(הוטבעה באיזור גרוע לצלילה) כדי לזכות בצלילה מוצלחת יש ליצור קשר בסמוך ליום הצלילה עם מועדון צוללי הדרום ולברר.באופן כללי צלילה מומלצת,קרובה מאוד למועדון צלילה -וצוללי הדרום הוא מועדון די טוב עם כל תערובת שתבקש.
 

yochaib

New member
זה כנראה תיקון חשוב :)

יש גאות יש שפל יש גלים על ה4 מטר האלה לא נילך לרבנות נכון? לי יש עומק וויפר שמראה 34 בצלילה בסי גארד אני מתיחס לזה כאל ממוצע וממליץ לך לצלול עם תערובת 32 כדי שתוכל גם בגאות להגיע לתחתית יש שם מרכיב נוסף שנרא גאות חולות. החברה במועדון שם הם רציניים מאוד ואתה יכול לשאול אותם יום קודם ואם זאת צלילה מאוחרת יש להם מלאן דייגים במקום שאפשר לשאול אותם שאלות ראות טמפ זרמים ועוד YB--
 

הקרפיון

New member
34 זו הקרקעית

הסיפון בערך 32-31, והחלק העליון של הגשר 27-28, אם אני זוכר נכון מי שהטביע אותה פיספס טיפה - זה אתר מאוד בעייתי בגבולות צוללים מדרג "ב".
 

ppp ppp

New member
בן זוג לשבת

אגיע ביום שישי אך אצלול רק שבת ורצוי מוקדם בבוקר, צוללת **, נייטרוקס, כ-100 צלילות, מדוזה
 
למעלה