אביתר 777777777
New member
בני: האוטובוס מעתלית ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
בני: האוטובוס מעתלית
המדובר בסופר וויט - מודל 1952 , נבנה במפעל "הארגז" ובעל מעצורי אויר יחודיים לוויט. לפני מספר שנים, עת הובא האוטובוס למוזיאון ההעפלה בעתלית, התבקש החבר יורם גולדשמידט מאגד שהיה אז באגף החוץ, לספק ליזמים מסיכה קדמית של... סופר וויט כמובן. זו היתה בקשתם של היזמים שידעו באיזה אוטובוס מדובר. מסיכה לא נמצאה והיזמים יצרו אותה לבד. הם לקחו גם כנפיים (כנראה של ליילנד) והרכיבו אותן על החלק הקדמי ליד המנוע שהוצא ממקומו בזמנו ע"י אגד. שלדת האוטובוס הינה שלדת וויט אופיינית וכך גם חלקו הנמוך של הבודי. שים לב לג'נטים של הצמיגים: אלה הם ג'נטים סגורים שהיו בשימוש וויט. ג'נטים כאלה מעולם לא היו בשימוש באוטובוסים של ליילנד טייגר ו/או ליילנד מסוגים אחרים. המשך יבוא. ערב נהדר, אביתר.
בני: האוטובוס מעתלית
המדובר בסופר וויט - מודל 1952 , נבנה במפעל "הארגז" ובעל מעצורי אויר יחודיים לוויט. לפני מספר שנים, עת הובא האוטובוס למוזיאון ההעפלה בעתלית, התבקש החבר יורם גולדשמידט מאגד שהיה אז באגף החוץ, לספק ליזמים מסיכה קדמית של... סופר וויט כמובן. זו היתה בקשתם של היזמים שידעו באיזה אוטובוס מדובר. מסיכה לא נמצאה והיזמים יצרו אותה לבד. הם לקחו גם כנפיים (כנראה של ליילנד) והרכיבו אותן על החלק הקדמי ליד המנוע שהוצא ממקומו בזמנו ע"י אגד. שלדת האוטובוס הינה שלדת וויט אופיינית וכך גם חלקו הנמוך של הבודי. שים לב לג'נטים של הצמיגים: אלה הם ג'נטים סגורים שהיו בשימוש וויט. ג'נטים כאלה מעולם לא היו בשימוש באוטובוסים של ליילנד טייגר ו/או ליילנד מסוגים אחרים. המשך יבוא. ערב נהדר, אביתר.