בנין רוצה לחזור

יואב שט

New member
בנין רוצה לחזור../images/Emo86.gif

בנין יצא למחנה אימון באירופה, כדאי לשחק עוד העונה באחת הקבוצות מליגת העל. אני מקווה שהוא לא יבייש את נעוריו.
 
למעלה