בנים אינם בוכים ע"פ עיתון - מזעזע

barak001

New member
בנים אינם בוכים ע"פ עיתון - מזעזע

התפרסם בעכבר כל העיר (י-ם): סיפורה האמיתי של טינה ברנדון, צעירה בודדה שהתחזתה באופן אמין ומושלם לגבר מקסים וכריזמטי בשם ברנדון טינה, ותיעתעה בתושביה של קהילה כפרית קטנה בנברסקה. הילרי סוונק היא הצעירה שמתמרנת בין זהויות ומגדרים ובין מציאות ופנטזיה. קלואי סביני מגלמת את דמותה של נערה פופולרית בת 19 שהתאהבה נואשות בברנדון\טינה ומשלב מסוים אף היתה שותפה לסודו\ה. כל כך הרבה בורות ומגמתיות בתאור קצר. שימו לב למילים הבאים "התחזתה" "תיעתעה", כך כביכול כותב הקטע מצדיק את הרצח שלו. "מתמרנת בין זהויות ומגדרים" - הרי אין פה שום תמרון. יש זהות אחת ומגדר אחד ברורים כשמש. "בין מציאות ופנטזיה" - הפנטזיה היא התפיסה של החברה שיש מולם אישה והמציאות היא העובדה שיש מולם גבר. חבל שהכותב הלא מקצועי וחסר ההשכלה התכוון בדיוק לדבר ההפוך. עורכת העיתון היא אוסנת שוורץ. מנהלת המכירות היא דיני קסורלה. פקס - 02-6541686 כתובת - בית הדפוס 12, מיקוד 95483 פלאפון של מנהלת המכירות - 052-808447 כל מי שנפגע מוזמן להיכנס בהם !!!!
 

AlphaBeta

New member
יש גם אי מייל?

ומאיזה תאריך הכתבה? ותמיד לזכור ששולחים מכתב ביקורות תמיד לשמור על קור רוח ושפה הולמת
 

barak001

New member
לגבי הכתבה

התפרסמה בעיתון של סופ"ש, כלומר עדיין "טרי". לא היה מצויין אימייל. הם כנראה מאד פרימיטיביים... בכל מקרה ברור שלכתוב בשפה יפה אחרת זה מחמיץ את המטרה.
 

OneTimer

New member
חבל שלא שמת את ההודעה בפורום נוסף..

רוב הטרנסג´נדרס קוראים וכותבים בפורום שבאתר "טרנסקסואליות בישראל". אתה מוזמן לבוא, לקרוא ולכתוב. חבל שהודעה זו לא פורסמה שם, כי לעניות דעתי, היא היתה מגיעה לתפוצה רחבה יותר בעולם הטרנסג´נדרס.
 
למעלה