בניית קורות חיים באקספוינט

רוב האנשים יודעים שכדי להתקבל למשרה אליה הם מגישים מועמדות, עליהם להשקיע בקורות החיים שלהם.
אנו בחברת אקספוינט מציעים לכם כלי מקצועי יעיל ואפקטיבי לבניית קורות חיים באופן המקצועי ביותר כך שקורות החיים שלכם יוכלו לבלוט מעל כולם.
קודם כל עליכם לבחור את העיצוב שהכי התחברתם אליו- מתוך מאגר מגוון של עיצובים שתוכננו ועוצבו במיוחד במראה מוקפד שתופס את העין. לאחר שבחרתם, כל מה שנותר לכם הוא למלא את הפרטיים האישיים שלכם ופרטי התקשרות.
המערכת תציג בפניכם בצורה מיידית הצעות למילוי הניסיון התעסוקתי שלכם באופן מפורט יותר- לדוגמא אם יש חלקים ריקים בהם לא עבדתם על מנת שהמעסיקים לא ישאלו שאלות על כך.
בעזרת הכלי שלנו תוכלו להוסיף עוד עבודות ולהוסיף את תקופת התעסוקה בכל עבודה בדרך נוחה ונגישה- כולל הלימודים שלכם מהתיכון ועד ללימודים אקדמאיים כולל קורסים שונים שעשיתם בצורה מפורטת.
גם אם אתם בעלי הסמכות או ידע בשפות שונות, תעודות ורישיונות- תוכלו להוסיף זאת בקלות ובכמה קליקים פשוטים על ידי מילות מפתח או תחומי עניין מה שייצור לכם קורות חיים טובים וממוקדים.
בשלב האחרון, תוכלו לתאר את עצמכם במספר משפטים המתארים אתכם ומידע אישי שברצונכם שהמעסיקים הפוטנציאליים שלכם ידעו.

חוץ מהמערכת לבניית קורות חיים הנהדרת שלנו, אנו מציעים לכם ייעוץ מקצועי וליווי אישי המועבר על ידי מומחים שבעזרתו תוכלו לכתוב קורות חיים מקצועיים בקלות גם מי שאין לו ניסיון כלל בכתיבתם.
 
למעלה