בניית ציפורניים

אשבל1

New member
בניית ציפורניים

1. אלו שיטות קיימות לבניית ציפורניים? 2. לפני שבועיים בוצעה לי בניה באקריל-מיכחול ולאחר מכה קטנה בזרת, התרוממה לי הציפורן שלי, כאבים נוראיים ודלקת, מדוע קרה?
 

shirani007

New member
בבנית ציפורניים

מספר שיטות אבל השיטות הכי ממולצות הם בניה באקריל מכחול, בטבילה או בג'ל. הכאביים שיש לך בציפורן זה בעקבות המכה ואני ממליצה להוריד את הציפורן כדי שלא יכנס מים ויהיה ירקת או פטריה.
 

אשבל1

New member
תודה על תגובתך

הבעיה שזה כל כך כואב שאם אטבול את האצבע באצטון אתעלף מכאב. אני מתלבטת אם להמיס את כל הציפורניים כי אולי זה לא מתאים לציפורניים שלי אם ממכה חלשה כל כך התרוממה הציפורן שלי מהמקום.
 

shirani007

New member
אני מציעה שביומיים הקרובים

תשמי פלסטר על הציפורן! כעבור כמה ימים תנסי להמיס אותה באציטון. אני חושבת שמיותר להוריד את הבניה בגלל מכה אחת צריך להתרגל לציפורניים ולדעת איך לתפקד איתם זה פעם ראושנה שאתה עושה בניה? מה אורך הציפורניים? מהיכן את בארץ?
 

אשבל1

New member
היי

אני מאיזור צפון, ליד עפולה, לפני 5 שנים הייתה לי בנייה ממשי וקרה לי דבר דומה לאחר תקופה ארוכה שנהנתי מהבנייה. הפעם זו בונה אחרת שמשתמשת באקריל-מכחול, אולי הציפורניים שלי חלשות כי חסר לי ברזל? אולי מתאימה לי בנייה מחומר אחר? כרגע יש לי דלקת מתחת לציפורן והיא חבושה עם משחה אנטיביוטית. מה את מציעה?
 

shirani007

New member
תגובה

טוב מאוד שהציפורן חבושה עם משחה. ברגע שיעבור לך הכאב בציפורן אני מציעה להמיס אותה. יש לך התרוממות בכל הציפורניים או רק בציפורן שקיבלת מכה? את האמת אני עובדת בשיטת הטבילה ומאוד אוהבת אותה
 

אשבל1

New member
מה זו טבילה?

טבילה זה משי? רק הציפורן שקיבלה מכה התרוממה. איזו שיטה היא הכי עדינה לציפורן?
 

shirani007

New member
זה די הגיוני שהציפורן

שקיבלה מכה תתרומם. גם הטבילה וגם המכחול-אקריל שיטות שהולכות היום הכי הכי. לגבי בניה עדינה זה לא קשור לשיטת העבודה זה קשור לבנות ציפורניים. את צריכה לבקש ממנה שאת רוצה שנציפורניים יראו טבעיות ודקות. אני ישמח עם תוכלו לעלות תמונה של הציפורניים ושל האצבע שנפגעה חג שמח!
 

אשבל1

New member
את בונת ציפורניים?

מאיפה את? האם טבילה זה משי? הציפורניים שהיא בנתה לי מאוד עבות, היא טענה שבהתחלה כדאי שיהיו עבות שיהיה מה לשייף בהמשך. עוד שאלה: אני רוצה לעבור למישהי שעובדת במשי, האם לשם כך עלי להמיס את האקריל? תודה שאת עונה לי וחג שמח גם לך...
 

shirani007

New member
כן אני בונת ציפורניים

אני מפתח תקווה. עם משי כמעט ולא עובדים היום! הכי קרוב למשי זה שיטת הטבילה. איזה קישקוש מזה שיהיו עבות שיהיה מה לשייף בולישט!!! בניה צריכה להיות דקה ויפה ולא עבה אלה ים את מבקשת. את רוצה שאני יפנה אותך למשהי בעפולה?
 

אשבל1

New member
את מכירה מישהי מעפולה?

את מכירה מישהי שאת סומכת עליה? האם לשיטת הטבילה אצטרך להמיס את האקריל?
 

shirani007

New member
יש לי מישהי טובה מעפולה

אני יעביר לך את הפרטים במסר. יש לי עוד מישהי מעפולה שרק מחר יהיה לי את הטלפון שלה. את לא צריכה להמיס את הבניה הקיימת עושים מלוי על הבניה.
 

אשבל1

New member
את בטוחה שהן טובות?

זה נכון שעם הבניה הציפורן לא נושמת? זה בעייתי?
 

shirani007

New member
לא הבנתי

מזתומרת?? הציפורן נושמת ואין שום בעיה. ברגע שהבניה מבוצעת כמו שצריך אין שום בעיה
 
למעלה