בניית הרציף השלישי בתל אביב מרכז
מבט מהגשר צפונה
שמח שאהבת.![]()
![]()
תודה על התמונה
ועוד תמונה של הירידה לכיוון צפוןשמח שאהבת.יש עוד!![]()
זאת תהיה הירידה מהגשר בכיוון דרום.
תודה
מתי צולמו התמונות?
ועוד תמונה של הירידה לכיוון צפון
כבר יש תשובה למטה.ניסיון נוסף.....לוד?
שמתי לב רק אחרי שכתבתי.כבר יש תשובה למטה.בת גלים![]()
תן יותר מונה או פרטים או רמזחידת מקום![]()
איפה זה?
חיפה מרכז !תן יותר מונה או פרטים או רמז
ככה איפשר לזהות
חיפה מרכז !
חיפה מרכז !
נכון איליה !נתב"ג?
קל מאוד. טרמינל שדה התעופה.![]()
חידון נוסף![]()
![]()
![]()
![]()
איפה צולמה התמונה ? המקום ממש מוכר
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.